اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهدید هواپیمای سنگاپور به بمب گذاری


یک فروند هواپیمای خطوط هوایی سنگاپور که از 'سان فرانسیسکو' و از طریق هنگ کنگ عازم سنگاپور بود روز یکشنبه پس از تهدید به بمبگذاری در فرودگاه 'چانگی' فرود آمد.

خبرگزاری ایرنا: یک فروند هواپیمای خطوط هوایی سنگاپور که از 'سان فرانسیسکو' و از طریق هنگ کنگ عازم سنگاپور بود روز یکشنبه پس از تهدید به بمبگذاری در فرودگاه 'چانگی' فرود آمد.

پرواز 'اس.کیو 1' برای چند ساعت پس از تهدید به بمبگذاری سالم در فرودگاه مقصد در سنگاپور فرود آمد و تمام هواپیما مورد بازرسی قرار گرفت.

تارنمای 'استریت تایمز' سنگاپور اعلام کرد مسافران اجازه یافتند پس از حدود 90 دقیقه از هواپیما پیاده شده و خودروهای پلیس روی باند مشاهده شد.

شرکت هواپیمایی سنگاپور تایید کرد که این پرواز تهدید به بمبگذاری شده بود و موضوع به مقامات ارجاع شد.

پلیس در بیانیه ای اعلام کرد که آنها از هواپیما بازرسی کردند، اما هیچ چیز مشکوک در هواپیما و یا بین مسافران کشف نشد.

هواپیما که 267 مسافر داشت برای بازرسی به منطقه ای دورافتاده از باند منتقل شد. مشخص نشده است این تهدید از کجا و چگونه صورت گرفته است.

بازرسی های امنیتی هواپیما و وسایل مسافران باعث شد سرنشینان آن پس از چهار ساعت وسایل خود را دریافت کنند.

یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی 'ترکیش ایرلاینز' ترکیه نیز که امروز از نیویورک عازم استانبول بود به دلیل تهدید به بمبگذاری در کانادا فرود آمد.

سه شنبه هفته گذشته نیز یک فروند هواپیمای مسافربری ایرفرانس که از فرودگاه 'دالس' واشنگتن برخاسته بود، به دلیل تهدید به بمب گذاری ناگزیر به تغییر مسیر و فرود در فرودگاه هالیفاکس کانادا شد. این هواپیما عازم پاریس بود.


ویدیو مرتبط :
واقعیت انفجار هواپیمای سنگاپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تخلیه هواپیمای سعودی در پی تهدید به بمب‌گذاری



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اپراتور فرودگاه اسپانیا امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد: پس از آنکه ادعا شد مواد منفجره‌ای در یکی از هواپیماهای سعودی جاسازی شده هواپیما در فرودگاه باراخاس مادرید تخلیه شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، این هشدار بر فرود و بلند شدن هواپیماهای دیگر در فرودگاه باراخاس تأثیری نگذاشت.
 
این اپراتور افزود: تمامی مسافران و خدمه هواپیما از آن خارج شده و این هواپیما در گوشه‌ای از فرودگاه ایزوله شده است.
 
خوزه فرناندز دیاز وزیر کشور اسپانیا گفت: پس از هشدارها نسبت به یک تهدید بمب‌گذاری پرواز SVA226 به فرودگاه باراخاس بازگشت.
 
خلبان این هواپیمای سعودی به مقصد ریاض پس از آنکه متوجه شد خطر بمب‌گذاری در این هواپیما مسافران و خدمه را تهدید می‌کند، هشدار پیش از بلند شدن را مطرح کرد.

 

اخبار بین الملل - ایسنا