اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهدید به انتشار فیلم فساد جنسی سران عرب


پس از آنکه همسر رئیس جمهور مخلوع مصر سران عرب را به انتشار فیلم رسوایی‌های اخلاقی آنان تهدید کرد، این بار مشاور رئیس جمهوری سوریه نیز سران عرب را به همین امر تهدید کرد.

پس از آنکه همسر رئیس جمهور مخلوع مصر سران عرب را به انتشار فیلم رسوایی‌های اخلاقی آنان تهدید کرد، این بار مشاور رئیس جمهوری سوریه نیز سران عرب را به همین امر تهدید کرد.
 
پس از هشت ماه همکاری شدید کشورهای عربی خلیج فارس با آمریکا برای سرنگون کردن نظام سوریه، بثینه شعبان مشاور رئیس جمهوری سوریه، سران عرب را تهدید کرد که در صورت نیاز فیلم رسوایی جنسی برخی از آنان را منتشر خواهد کرد.

چندی پیش سوزان (ثابت) مبارک همسر حسنی مبارک رئیس جمهوری مخلوع مصر سران عرب در خلیج فارس را تهدید کرد اگر به حسنی مبارک کمک نکنند، تصاویر ویدئویی رسوایی جنسی آنان را منتشر خواهد کرد.

همگان از جمله ناظران در بحرین، سفر عجولانه اخیر «حمد بن عیسی» شاه بحرین به مصر که تعجب همگان را برانگیخت، و دیدار محرمانه وی با حسنی مبارک در بیمارستان را در پاسخ به این تهدید سوزان مبارک ارزیابی کردند.

 اکنون بثینه شعبان مشاور سیاسی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، این تهدید را تکرار و تاکید کرد که می‌تواند رسوایی اخلاقی برخی سران عرب را با صدا و تصویر منتشر کند.

مشاور بشار اسد در جمع هیئتی سوری در کویت اعلام کرد: مسئولان در همه کشورهای خلیج فارس، نشانشان خواهیم داد که برگ‌های برنده‌ای نزد خود داریم که می‌تواند رسوایی جنسی آنان را با انتشار تصاویر ویدئویی آنان در اینترنت بر ملا کند.

منبع: فارس




ویدیو مرتبط :
دکتر عباسی-دلیل بردگی حکام عرب/ فساد اخلاقی سران عرب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید به انتشار فیلم دختر جوان برای رسیدن به 2 میلیون تومان



اخبار,اخبار حوادث ,انتشار فیلم دختر جوان

 

اخبار حوادث - سرانجام دوستی اینترنتی؛
تهدید به انتشار فیلم دختر جوان برای رسیدن به 2 میلیون تومان

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی از دستگیری پسری جوان که قصد اخاذی 20 میلیونی از دختر مشهدی را داشت، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سید محسن عرفانی در تشریح این خبر گفت: دختر خانمی جوان به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکایت خود مبنی بر اخاذی از وی به مبلغ 20 میلیون ریال را داشت.

شاکی در اظهارات اولیه خود گفت: حدود یک سال پیش در یكی از شبکه های اجتماعی با پسری که خود را هم سن من معرفی کرده بود، آشنا شدم و پس از یکسال آشنایی در فضای مجازی، رابطه دوستی خود را در شبکه های احتماعی روی موبایل ادامه دادیم تا اینکه، او از من خواستگاری کرد و برای آشنایی بیشتر مرا به منزل خود دعوت کرد.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: از آنجایی که خانواده ام افرادی متدین و مذهبی هستند بدون اطلاع آنها قدم در منزل او گذاشتم و وقتی متوجه شدم مادرش در منزل هست خیالم راحت شد و مدت یک ساعت را در منزل آنها گذراندم و فردای آن روز در شبکه اجتماعی تحت موبایل فیلم هایی که بی خبر از من گرفته بود را برایم ارسال کرد و پس از آن شروع به تهدیدم کرد که اگر مبلغ 20 میلیون ریال را نپردازم، فیلم گرفته شده را در اینترنت و شبکه های اجتماعی پخش خواهد کرد. و ابتدا مبلغ یك میلیون و 500 هزار ریال را پرداختم و برای باقی پول از او مهلت خواستم که قبول نکرد و با دیدن شرایط دشوار پیش آمده موضوع را با پدرم در میان گذاشته و برای حل آن به پلیس فتا استان مراجعه کردیم.

سرهنگ عرفانی در ادامه تصریح کرد: با توجه به طرح شکایت توسط شاکی، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا در بررسی های فنی و عملیاتی صورت گرفته طی 24 ساعت مجرم را دستگیر و به همراه سیستم رایانه اش، او را پلیس فتا منتقل كردند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت : متهم که از دستگیری اش توسط پلیس فتا متحیر شده بود با دیدن شواهد به جرم خود اعتراف کرد و در خصوص بزه خود بیان کرده که ابتدا قصد نداشتم از شاکی پول بگیرم و فیلم را برای خودم گرفته بودم ولی وقتی موضوع را با دوستانم درمیان گذاشتم آنها تحریکم کردند که می توانی وجهی را از شاکی در قبال فیلمی که داری بگیری و فکر نمی کردم اهمیت این کار تا این حد زیاد باشد.

سرهنگ عرفانی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: پلیس فتا با حفظ حریم خصوصی افراد، دوست و همراز شما شهروندان عزیز می باشد بنابراین در مواقع گرفتاری، حل مشکل را به عهده پلیس بگذارید.  گفتنی است متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادگاه اعزام شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران