اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهدید به اخراج 5 استقبال‌کننده از روحانی؟


یک سایت خبری مدعی شد: پنج نفر از کارمندان یکی از شرکت‌های خودروساز بزرگ دولتی که در حمایت از رییس‌جمهور به استقبال وی در مهرآباد رفته بودند، توسط مدیر احمدی‌نژادی این شرکت تهدید به اخراج شدند.

ایسنا: یک سایت خبری مدعی شد: پنج نفر از کارمندان یکی از شرکت‌های خودروساز بزرگ دولتی که در حمایت از رییس‌جمهور به استقبال وی در مهرآباد رفته بودند، توسط مدیر احمدی‌نژادی این شرکت تهدید به اخراج شدند.

مخاطب - دبیرکل حزب حماسه و تدبیر - که یکی از دعوت‌کنندگان مراسم استقبال از روحانی بوده است، گفت: با توجه به اینکه رییس‌جمهور در این سفر دستاورد خوبی برای کشور، مردم و نظام داشتند، به همراه اعضا و کسانی که با ما در ارتباط هستند به استقبال رییس‌جمهور در فرودگاه مهرآباد رفتیم اما با کمال تعجب، مدیریت یکی از شرکت‌های دولتی خودروساز، پنج نفر از نیروهای این شرکت را به خاطر رفتن به استقبال مواخذه کرده و گفته است که ما اصلا ایشان (روحانی) را قبول نداریم.

وی توضیح داد: این افراد از اعضای حزب ما هستند و به صورت کتبی به من گزارش نوشته‌اند که سه چهار روز از آنها بازجویی شده و حتی تهدید به اخراج شده‌اند و الان در بلاتکلیفی به سر می‌برند. یکی از آنها که مسئول انتظامات مراسم استقبال بوده، تقریبا از کار برکنار شده و حالا شکایتی تنظیم کرده‌اند که باید پیگیر آن باشیم.

مخاطب گفت: چطور ممکن است که برای یک مدیر دولتی در این نظام، شرکت در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور رسمی و قانونی، اینقدر تلخ باشد که تهدید به اخراج کند؟ مسئولان جواب بدهند که آیا رئیس‌جمهور خلاف کرده و اینها هم باید تنبیه بشوند؟ شاید هم چون این مدیر منصوب دولت قبلی است دولت جدید را نمی‌پسندد.


ویدیو مرتبط :
تعداد جمعیت استقبال کننده مردم مازندران از روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس:استقبال با شکوه لرستانی‌ها از روحانی


حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری روز چهارشنبه در ادامه سفرهای استانی وارد فرودگاه خرم آباد شد.