اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهدید بمب گذاری منچستر را تعطیل کرد


تماسی تهدیدآمیز با پلیس شهر منچستر منجر به تعطیلی بازار کریسمس این شهر در جمعه سیاه شد.

خبرگزاری تسنیم: تماسی تهدیدآمیز با پلیس شهر منچستر منجر به تعطیلی بازار کریسمس این شهر در جمعه سیاه شد.

به گزارش دیلی استار، پلیس منچستر پس از دریافت تماسی تهدیدآمیز مبنی بر بمب‌گذاری در بازار کریسمس شهر تدابیر امنیتی خاصی را در این مناطق اتخاذ کرد.

پس از این تماس فردی با پلیس تماس گرفت و از وجود بسته‌ای مشکوک در این بازار خبر داد. همین موضوع باعث حضور نیروهای پلیس در این منطقه شد.

این درحالی است که انتظار می‌رود هزاران نفر از مردم امروز برای خرید از این بازار دیدن کنند. تهدید بمب‌گذاری باعث شد تا منطقه‌ای در میدان آلبرت به واسطه حضور نیروهای ویژه خنثی کننده بمب مسدود شود.

درپی حملات تروریستی پاریس که منجر به کشته شدن 130 نفر شد ترس و وحشت ناشی از احتمال حملات تروریستی مشابه شهروندان انگلیسی را در بر گرفته است. این ترس وقتی تشدید می‌شود که گروه داعش به صورت علنی از تصمیم خود برای انجام حملات به انگلیس خبر داده است.

تهدید بمب گذاری بازار منچستر را تعطیل کرد

تهدید بمب گذاری بازار منچستر را تعطیل کرد


ویدیو مرتبط :
لحظه تخلیه کاخ سفید به دنبال تهدید بمب گذاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید به بمب‌گذاری، باز هم ایفل را تعطیل کرد



تهدید به بمب‌گذاری ایفل,جزییات تهدید به بمب‌گذاری ایفل

تهدید به بمب‌گذاری، باز هم ایفل را تعطیل کرد

به گزارش رسانه‌های محلی فرانسه، برج ایفل پس از دریافت یک تماس تلفنی تهدیدآمیز به طور کامل تخلیه شد.

به گزارش  ایسنا ،‌ به نقل از خبرگزاری شینهوا، برج ایفل با ارتفاع 324 متر حدود ساعت 15 به وقت محلی روز یکشنبه به طور کامل تخلیه شده و اطلاعات بیشتری از سوی پلیس در دست نیست.

این برج 9 اوت سال جاری میلادی نیز در پی یک هشدار نادرست بمب‌گذاری به مدت دو ساعت تعطیل شد. رویداد مشابه دیگری نیز 30 مارس سال جاری میلادی رخ داده بود. /ایسنا