اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«تن‌تاک» استاندارد ندارد


عضو هیات نظارت بر عملکرد صدا و سیما با اشاره به تبلیغ غیرقانونی برخی محصولات در صداو سیما از جمله «تن‌تاک» گفت: تبلیغات محصولات خارجی مانند ال.جی و سامسونگ نیز در رسانه ملی خلاف قانون است.

خبرگزاری تسنیم: سید رمضان شجاعی کیاسری عضو هیات نظارت بر عملکرد صدا و سیما،‌ با اشاره به اینکه تبلیغ محصولات خارجی در صدا و سیما خلاف قانون است،‌ اظهار داشت: متاسفانه امروزه شاهد تبلیغ محصولاتی همچون سامسونگ و ال.جی هستیم که انتظار می‌رفت با توجه به سال اقتصاد و فرهنگ، صداوسیما به سمت تبلیغ محصولات تولید داخل روی آورد.

شجاعی کیاسری درباره تبلیغات در صدا وسیما، افزود: به طور حتم انجام تبلیغات در صدا وسیما باید بر اساس استانداردی باشد که برای این سازمان تعریف شده است و بر اساس آن باید از دستگاه‌های مربوطه مجوز لازم را اخذ کنند تا در صدا و سیما تبلیغ شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله سازمان‌هایی هستند که تبلیغ محصولات در صدا و سیما نیاز به اخذ مجوز و تاییدیه آنها را دارد.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه صدا و سیما نمی‌تواند اقدام به صدور مجوز کند، گفت: با این وجود تبلیغ محصولی که استاندارد لازم را ندارد و بر اثر تبلیغات فراوان، مورد مصرف مردم واقع می‌شود در صورت بروز آثار سوء، صداو سیما باید پاسخگو باشد.

وی یادآور شد: به عنان مثال محصول «تن‌تاک» یا کرم حلزون که مدتی در صدا و سیما تبلیغ می‌شد نمونه‌ای از محصولاتی است که از استاندارد لازم برخوردار نیست؛ همچنین، در مواردی هم شاهد تبلیغات محصولات خارجی مانند ال.جی یا سامسونگ هستیم که این هم خلاف قانون است.

شجاعی کیاسری تاکید کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی باید تلاش شود تا محصولات تولید داخل از سوی رسانه ملی تبلیغ شود.

نماینده مردم ساری در مجلس نهم، با یادآوری کسب درآمد صدا و سیما از راه تبلیغ محصولات،‌ افزود: متاسفانه بخش زیادی از درآمد این سازمان با تبلیغ محصولات گره خورده است که این اشتباه را دولت باید سال آینده در بودجه خود در نظر بگیرد.

عضو هیات نظارت بر عملکرد صدا و سیما،‌ درباره ورود هیات نظارت بر عملکرد صدا وسیما به تبلیغ چنین محصولاتی،‌ یادآور شد: باید شکایت‌ها و اعتراضات در این‌باره به هیات نظارت ارسال شود تا این هیات بتواند ورود یابد؛ البته در مواردی نیز هیات نظارت بر تبلیغات صدا و سیما وارد عمل شد به گونه‌ای که مانع ادامه تبلیغات محصولات مختلف در برنامه‌های کودک و نوجوان شدیم.


ویدیو مرتبط :
تن تاک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه سالاد تن ماهی



 

طرز تهیه سالاد تن ماهی

 

 

این سالاد از تکه های ذرت و سیب زمینی و تن تشکیل شده است که با لیموترش و روغن زیتون مزه دار شده است.

 


مدت آماده سازی:50 دقیقه

 


مدت سرد کردن:2 ساعت

 

 


مواد لازم : برای 6 نفر

 

 

روغن زیتون
1 قاشق غذا خوری
تن ماهی
680 گرم
سیب زمینی
450 گرم
ذرت شیرین تازه
6 عدد
پیازچه خرد شده 12 عدد
فلفل کبابی خرد شده 1 عدد
فلفل دلمه ای قرمز متوسط خرد شده 1 عدد
سس لیمو 1 نسخه
فلفل و نمک به مقدار دلخواه
حلقه های لیمو ترش (اختیاری) به مقدار دلخواه

 


طرز تهیه :

 


تن ماهی را 20 دقیقه بجوشانید. اگر از ماهی تازه استفاده می کنید فیله آن را به کار برید و آن را با روغن زیتون و نمک و فلفل مزه دار کنید و در فر در ظرفی که روغن زده اید 8 تا 12 دقیقه یا تا وقتیکه صورتی شود قرار دهید.

 

 

برشهای سیب زمینی را درون آب نمک بپزید سپس آنها را از آب خارج کرده تا خنک شود.

 

 

ذرت ها را از چوب بلال ببرید. در یک کاسه کوچک پیازچه و جعفری و فلفل کبابی را مخلوط کنید. سس لیمو را آماده کنید.

 

 

تن ماهی را بطور یکسان در ظرف مستطیل پخش کنید، روی آن را نم نم از 3/1سس بزنید، سیب زمنیها را اضافه کنید و 3/1 دیگر سس را بریزید، سپس ذرت و باقیمانده سس را اضافه کنید و نمک و فلفل بپاشید. در آن را بپوشانید و در یخچال برای 2 تا 3 ساعت قرار دهید. در هنگام سرو روی آن فلفل دلمه ای و جعفری خرد شده بریزید و پودر چیلی بپاشید و در صورت دلخواه با حلقه های لیمو ترش تزئین کنید.

 

 

طرز تهیه سس لیمو : 2 قاشق چای خوری پوست 3 عدد لیمو را به حالت رنده ریز کنید و عصاره آن را تا 2/1 فنجان بگیرید. در یک کاسه کوچک 2/1 فنجان آب لیمو ترش، 2 قاشق چای خوری پوست لیمو، 2/1 فنجان روغن زیتون، 2 عدد سیر چرخ کرده، 2 قاشق چای خوری گشنیز خرد شده، 2 قاشق چایخوری زیره سبز، 2/1 قاشق چای خوری نمک، 8/1 قاشق چای خوری فلفل آسیاب شده را مخلوط کنید.