اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تنها مسئولیت مشاور روحانی در دولت


اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور در خصوص سرپرستی وی بر تعدادی از شوراهای عالی کشور، گفت: بنده در حال حاضر دیگر تنها مسئولیت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد را به عهده دارم و دیگر مسئولیتی ندارم.

خبرگزاری تسنیم: اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور در خصوص سرپرستی وی بر تعدادی از شوراهای عالی کشور، گفت: بنده در حال حاضر دیگر تنها مسئولیت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد را به عهده دارم و دیگر مسئولیتی ندارم.

وی افزود: رئیس جمهور مسئولیت ساماندهی چندین معاونت و شورای عالی را به من سپرده بود که از میان آنها معاونت امور بین الملل ریاست جمهوری منحل و همچنین دبیرخانه جنبش عدم تعهد به وزارت امور خارجه منتقل شد.

مشاور رئیس جمهور تصریح کرد: همچنین با بررسی های انجام شده مقرر شد سازمان فضایی و شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در نهاد ریاست جمهوری باقی بماند.

ترکان ادامه داد: البته با انتصاب آقای شریعتمداری توسط رئیس جمهور، مسئولیت سازمان فضایی و شورای عالی ایرانیان به وی واگذار شد و بنده از همه آن کارها رها شدم و دیگر مسئولیتی ندارم.


ویدیو مرتبط :
دلیل رفتار مشابه دولت آمریکا با دولت روحانی و خاتمی چیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری شد/ وزیر نفت احمدی نژاد ،مشاور وزیر دفاع دولت روحانی



بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری

بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری شد

مرتضی بانک، معاونت کل نهاد ریاست جمهوری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین بعد از ظهر روز چهارشنبه در مراسمی که با حضور محمد نهاوندیان برگزار شد مرتضی بانک به عنوان معاون کل نهاد ریاست جمهوری انتخاب شد.

مرتضی بانک معاون پژوهشکده و معاون دفتر و مشاور مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و مشاور حسن روحانی است و استاندار سابق کرمان و معاون اداری مالی وزارت امور خارجه بوده است.

 


وزیر نفت احمدی نژاد مشاور وزیر دفاع دولت روحانی شد

وزیر سابق نفت بعنوان مشاور عالی حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب شد.

رستم قاسمی وزیر سابق نفت بعنوان مشاور عالی حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب شد.

قاسمی یکی از فرماندهان مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و از جانبازان جنگ تحمیلی است که فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و وزارت نفت دولت دهم نیز از جمله سوابق وی است.

پس از انتخاب زنگنه بعنوان وزیر نفت، به رستم قاسمی پیشنهاد مشاوره در این وزارتخانه نیز داده شده بود.

کاظم چهره گشا رئیس دفتر معاون اول رییس جمهور شد

اسحاق جهانگیری در حکمی «مهندس کاظم چهره گشا» را به عنوان رئیس دفتر معاون اول رییس جمهور منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در حکمی «کاظم چهره گشا» را به عنوان رئیس دفتر معاون اول رییس جمهور منصوب کرد.
متن حکم معاون اول رئیس جمهور بدین شرح است:
جناب آقای مهندس کاظم چهره گشا
نظر به تعهد، شایستگی، تجربه و توانمندی شما، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «رئیس دفتر معاون اول رییس جمهور» برمی گزینم.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره گیری از توانایی های همکاران محترم و همراهی همه مدیران و کارشناسان صدیق و توانمند و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام مسئولیت محوله موفق باشید.

اسحاق جهانگیری