اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تنهاییِ «ژولیت بینوش»


«ژولیت بینوش» زندگی حرفه ای موفقی داشته است. او هم اسکار گرفته و هم سزار و هم در جشنواره های کن، برلین و ونیز توانسته جایزه بگیرد. با این حال کودکی او چندان خوشایند نبوده است.

روزنامه هفت صبح: «ژولیت بینوش» زندگی حرفه ای موفقی داشته است. او هم اسکار گرفته و هم سزار و هم در جشنواره های کن، برلین و ونیز توانسته جایزه بگیرد. با این حال کودکی او چندان خوشایند نبوده است.

به نوشته «پاری مچ»، بینوش برای اولین بار در یک مصاحبه تلویزیونی در مورد کودکی و خانواده اش حرف زده است: «من فقط چهار سال داشتم که پدر و مادرم از هم جدا شدند. پس از آن مدتی را نزد خاله ام زندگی کردم، بعد مرا به پانسیون فرستادند. من فقط تا سن هفت سالگی با مادر و خواهرم زندگی کردم.»

تنهایی «ژولیت بینوش»

بینوش می گوید این جدایی باعث شده احساس کند که او را رها کرده اند و این حس هنوز هم در او زنده است: «من کودکی خیلی سختی داشتم و دور از پدر و مادرم زندگی کردم. حتی این احساس باعث شد مردی را که دوست داشتم ترک کنم زیرا نمی توانستم مدام با این احساس بجنگم که او هم قرار است مرا به زودی ترک کند. به همین دلیل بود که من زودتر رفتم؛ قبل از اینکه مرا ترک کند.


ویدیو مرتبط :
نومئو و ژولیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژولیت بینوش : همكاری جدیدی با كیارستمی خواهم داشت



 

 

  برخی به بهانه تخلیه ناراحتی دست به قتل خانوادگی می زنند

بینوش كه برای فیلم «كپی برابر اصل» موفق به كسب جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره كن شد، اعلام كرد، در آینده نزدیك باردیگر با كیارستمی همكاری خواهد كرد. البته وی ابراز امیدواری كرد كه در پروژه بعدی كمتر مضطرب و عصبی باشد.

به گزارش پلی لیست، بینوش در این نشست خبری هم چنین اعلام كرد: كیارستمی یك پروژه دیگر در دست دارد كه كه قرار بود در كره آن را مقابل دوربین ببرد، اما اكنون قصد دارد در ژاپن آن را بسازد.

وی افزود: فیلم نامه این اثر جدید را با همكاری هم خواهیم نوشت وماه نوامبر آماده می شود و من فقط از خلاصه فیلم اطلاع دارم و باید كمی صبر كنید.

فیلم «كپی برابر اصل»که امروز (شنبه) در چهل وششمین جشنواره فیلم شیكاگو نمایش خواهد یافت، اولین اثر كیارستمی است كه در خارج از ایران و در توسكانی ایتالیا فیلم برداری شده و داستان آن درباره نویسنده ای است كه كتابش برنده جایزه بهترین ترجمه سال شده است. او برای انجام مصاحبه مطبوعاتی به فلورانس آمده و عنوان می كند ایده كتابش را در فلورانس به دست آورده است. در این سفر او با زنی كه صاحب یك گالری آنتیك است، آشنا می شود و بحث های متعددی درباره اصل بودن و كپی بودن اشیای عتیقه میان آن ها انجام می شود...

این فیلم برای نمایش در كشورهای آمریكا، فرانسه نیوزلند، استرالیا، آرژانتین، پاراگوئه، اروگوئه، شیلی،هنگ كنگ، بلژیك و سوئیس به كمپانی های توزیع و پخش فروخته شده است.... / خبرگزارى ایسنا