اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تند ترین ادویه کاری دنیا



حاضرید این، تند ترین ادویه "کاری" دنیا را بخورید؟/ قابل توجه فلفل خورهای دنیا

تند ترین ادویه کاری دنیا را که آشپز با زدن ماسک بر صورت، آنرا تهیه کرده، می خورید؟

ادویه به شدت گازدار را رستوران بریک لین کاری هاوس در مانهاتان نیویورک سرو می کنند که به آن Phaal می گویند و در تهیه ان 8 نوع فلفل و سس تند از جمله bhut naga jolokia که ارتش هند در تهیه گاز فلفل برای پلیس،از آن استفاده می کند، بکار رفته است.

سس فقط همراه با شام در این رستوران عرضه می شود و 200 بار تند تر از سس تاباسکو است.

آشپز برای تهیه این سس باید از ماسک استفاده کند چرا که گاز فلفل متصاعد شده ممکن است وی را بکشد.

شام آتشین مشتریان همراه با عرق کردن، گریه کردن و اشک ریختن، خود را تکان دادن و استفراغ کردن است و حتی برخی با آمبولانس به مراکز پزشکی و بیمارستانی فرستاده می شوند اما همچنان می خواهند این سس را امتحان کنند.

این ادویه کاری را با مرغ و گوشت گوسفند و پنیر و سبزیجات سرو کرده و بین 15 تا 21 دلار بابت شام در مجموع به ازای هر نفر باید بپردازید.

هر مشتری که بتواند تا ته خط برود جایزه هم می گیرد. دیرج تیواری 33 ساله مدیر رستوران می گوید وی نیز گاهی اوقات نمی تواند سس را امتحان کند و برایش مشکل ایجاد می شود!!

مشتریان قبل از امتحان کرد سس، ورقه ای را امضا می کنند و مسوولیت هر نوع اتفاق احتمالی را بر عهده می گیرند تا برای رستوران دردسر درست نشود.

کاری، Curry‏ ادویه‌ای است که معمولاً در آشپزی هندی کاربرد دارد و معمولاً ترکیب چند پودر یا ادویه دیگر است. با پیشرفت ارتباطات و آگاهی مردم از فرهنگ و تمدن دیگر کشورها در اکثر کشورها از این ادویه در تهیه غذاهای مختلف و در پخت غذاهایی که نیاز به ادویه خاص ندارند، استفاده می‌کنند./خبرآنلاین

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
شوخی جالب با کامپیوتر (کاری کنید که یک برنامه یا سایت به صورت تند و تند باز شود!)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف ترین کنده کاری های دنیا +عکس



ظریف ترین کنده کاری های دنیا +عکس

برترین آثار هنری همیشه زمانی خلق می شوند که ظرافتی خاص در بطن آن ها وجود داشته باشد. از تابلوهای نقاشی تا کنده کاری های مختلف هر کدام ظرافت خاصی دارد که آن را زیبا می کند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، کنده کاری هنری باستانی است که از روزگار انسان های نخستین به شکل های مختلف وجود داشته است. این روزها بیشتر هنرمندان این عرصه از موادی مانند چوب یا سنگ استفاده می کنند اما برخی تصمیم های عجیب در زمان انتخاب ماده اولیه می گیرند.

"پو دونگ" هنرمند چینی است که نخم مرغ را به عنوان ماده اولیه کار خود انتخاب کرده است. این هنرمند این روزها ظریف ترین کنده کاری های دنیا را روی پوست تخم مرغ ایجاد می کند، کاری که شاید خیلی از استادان هم نتوانند ان را انجام دهند.

ظریف ترین کنده کاری های دنیا , کنده کاری روی پوست تخم مرغ
این هنرمند 40 ساله تمام ابزارهای کارش را خودش ساخته است همچنین تا به حال هیچ دوره آموزشی خاصی در زمینه کنده کاری نگذرانده است. او می تواند تنها با چند حرکت اشکال سه بعدی زیبایی را روی پوست تخم مرغ ایجاد کند.

او برای اینکه بتواند نقش های خود را به درستی روی تخم مرغ ایجاد کند گاهی مجبور است پوست آن را تا حدی بتراشد که به ضخامت 0.3 میلیمتر می رسد. این کار باعث می شود تا تخم مرغ بسیار شکننده شود و با یک اشاره تمام زحماتش از بین می رود.

این هنرمند تا به حال در جشنواره های مختلف جوایزی را دریافت کرده است که یکی از آن ها نشان برترین هنرمند چین است. او سالانه نمایشگاه هایی را از کارهایش برگزار می کند که استقبال بسیاری از آن ها می شود..... /   yjc.ir

ظریف ترین کنده کاری های دنیا , کنده کاری روی پوست تخم مرغ

ظریف ترین کنده کاری های دنیا , کنده کاری روی پوست تخم مرغ

ظریف ترین کنده کاری های دنیا , کنده کاری روی پوست تخم مرغ

ظریف ترین کنده کاری های دنیا , کنده کاری روی پوست تخم مرغ