اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تندر 90، وانت شد +عکس


معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه وانت تندر 90 در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه وانت تندر 90 در آینده نزدیک خبر داد.

مصطفی خان‌کرمی اظهار کرد: تولید خودروی وانت تندر 90 آغاز شده است.

وی با بیان اینکه گیربکس وانت تندر 90 با توجه به نوع کاربری آن و متناسب با جاده‌های کشور تقویت شده است، خاطرنشان کرد: این خودرو با همکاری مشترک ایران خودرو و شرکت رنو تولید شده است.

تندر 90، وانت شد +عکس

معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: گنجایش بار وانت تندر 90 معادل 800 کیلوگرم بار بوده و موتور آن 16 سوپاپ و دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 است.

وی افزود: مصرف سوخت وانت تندر 90 در سیکل ترکیبی 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر بوده و حداکثر سرعت آن نیز 170 کیلومتر در ساعت است.

خان‌کرمی با بیان اینکه پیش‌فروش خودروی وانت تندر 90 آغاز شده است، تصریح کرد: عرضه اولین محصولات این خودرو از مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
تندر 90 وانت با پلاک ملی به خیابان آمد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار عجیب خودروی تندر 90 +عکس


به دنبال تماس ساکنین یک ساختمان 5 طبقه، 20 واحدی با سازمان آتش نشانی تهران و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 36 را به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت، شهرک محلاتی بلوار شاهد خیابان ولایت یکم حرکت کردند.

پایگاه خبری 125: به دنبال تماس ساکنین یک ساختمان 5 طبقه، 20 واحدی با سازمان آتش نشانی تهران و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 36 را  به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت، شهرک محلاتی بلوار شاهد خیابان ولایت یکم حرکت کردند.

عباس علی گلی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در پارکینگ یک ساختمان مسکونی، یک دستگاه خودرو تندر 90 دچار انفجار شده بود و راننده 27 ساله خودرو به نام مصطفی-ه از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع برق خودرو و کشیدن نوار خطر به ایمن سازی محل مشغول شدند و جوان مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

علی گلی خاطر نشان کرد: به گفته فرد مصدوم، کار با اسپری تمیز کننده در داخل خودرو موجب بروز این انفجار بود که تحقیقات درباره علت انفجار از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.

انفجار عجیب خودروی تندر 90 +عکس

انفجار عجیب خودروی تندر 90 +عکس

انفجار عجیب خودروی تندر 90 +عکس

انفجار عجیب خودروی تندر 90 +عکس

انفجار عجیب خودروی تندر 90 +عکس

انفجار عجیب خودروی تندر 90 +عکس

انفجار عجیب خودروی تندر 90 +عکس