اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تندر‌ هاچ‌ بک آمد



اخبار,اخباراقتصادی,تندر 90‌هاچ‌بک

 خط تولید انبوه «ساندرو» که از آن به‌عنوان تندر-90‌هاچ‌بک نیز یاد می‌شود، دیروز در حالی افتتاح شد که مدیرعامل سایپا در حاشیه آن به بیان ویژگی‌های طرح فروش جدید این شرکت پرداخت.

مهدی جمالی با تاکید بر لزوم بازخوانی روش‌های فروش، تولید، مهندسی مالی، مشارکت خارجی و برنامه‌های شرکت‌های خودروساز، به طرح فروش جدید سایپا اشاره کرد و گفت: تا به امروز استقبالی خوب و فراتر از پیش‌بینی‌ها، از این طرح شده و ما می‌خواهیم به سمتی برویم که مشتریان بگویند چه محصولی را با چه کیفیتی می‌خواهند.

 

وی با اشاره به برنامه‌های سایپا برای جلب رضایت مشتریان و ایجاد تحول اساسی در سیستم فروش این شرکت، تاکید کرد: به‌زودی طرح تامین مالی توسط مشتریان و همچنین تعیین تاریخ و نوع تامین مالی توسط آنها، ارائه خواهد شد؛ به‌نحوی‌که تحویل محصول و نحوه پرداخت مبلغ خودروها، براساس خواست مشتری انجام می‌شود.

 

اظهارات جمالی در حالی است که بر اساس طرح جدید سایپا، این شرکت سود مناسبی به مشتریان پرداخت می‌کند و همچنین تغییر مدل، محصول و زمان تحویل خودرو از سوی مشتری نیز امکان‌پذیر و بازه‌های زمانی طرح هم قابل‌تمدید است. در طرح جدید همچنین مشتریان از روز ثبت‌نام تا روز تحویل خودرو، به‌‌صورت روزشمار از سود مشارکت تحت‌عنوان هزینه سفر برخوردار خواهند شد.

 

اما مدیرعامل سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به راه‌اندازی مرکز مشتریان سایپا در آینده‌ای نزدیک تاکید کرد که طی یک ماه آینده محصول جدید این شرکت با نام ساینا با طراحی کاملا ایرانی ارائه خواهد شد. جمالی با تاکیدبر اینکه سایپا برای توقف خط تولید پراید برنامه‌ای ندارد، گفت: پراید دارای بازار مخصوصی در داخل و خارج از کشور است؛ بنابراین برنامه‌ای برای توقف تولید آن نداریم.


 اخبار اقتصادی  -  دنیای اقتصاد 


ویدیو مرتبط :
تویوتا یاریس هاچ بک جدید ، هاچ بک منحصر به فرد شما!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تندر 90 هاچ‌بک می‌شود



محصول جدیدشرکت رنو , صنعت خودرو,تندر 90 هاچ‌بک

تندر 90 هاچ‌بک می‌شودتندر 90 هاچ‌بک می‌شود

این خودروی جدید برخلاف تندر 90 فعلی طراحی ظاهری بهتری داشته و با داشتن زوایای گرد و منحنی در بدنه، از ظاهر جذابی برخوردار است.

پروژه تولید مدل هاچ‌بک خودروی تندر 90 مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

 پروژه تولید مدل هاچ‌بک خودروی تندر 90 در یک خودروساز داخلی در حال اجرا بوده و کار نصب خطوط تولید آن به پایان رسیده است.

مدل هاچ‌بک خودروی تندر 90 برروی پلت‌فرم فعلی همین خودرو تولید می‌شود اما ظاهر آن به‌روزتر و جذاب‌تر از مدلهای E1 و E2 این خودرو است.

این خودروی جدید برخلاف تندر 90 فعلی طراحی ظاهری بهتری داشته و با داشتن زوایای گرد و منحنی در بدنه، از ظاهر جذابی برخوردار است.

تولید تندر 90 هاچ‌بک با نام ساندرو از سال 2008 در خطوط تولید شرکت رنو آغاز شده و خودرویی بالنسبه به‌روز محسوب می‌شود.

زمان آغاز تولید این خودرو بستگی به شرایط بین‌المللی دارد به‌گونه‌ای که در صورت لغو تحریم صنعت خودرو، تولید تندر 90 هاچ‌بک نیز به سرعت آغاز و تا پایان سال جاری وارد بازار خواهد شد.

قیمت این خودرو در زمان عرضه تعیین می‌شود اما با توجه به مشترک بودن پلت‌فرم و اجزای اصلی این خودرو با مدل فعلی تندر 90، قیمت آن نباید چندان بالاتر از قیمت تندر 90 مدل E2 (حدود 35 میلیون تومان) باشد./ایسنا