اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تناسب اندام فتوشاپی مارادونا! +عکس


اسطوره فوتبال آرژانتین در یکی دیگر از واکنش‌های جنجالی‌اش به کسانی که او را در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی دست انداختند، حمله کرد.

تسنیم: ماه گذشته دالما مارادونا، یکی از دخترهای دیه‌گو مارادونا در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی تصویری از پدرش گذاشت که او را در شرایط فیزیکی ایده‌آل و متفاوت از آن چیزی که در این چند سال گذشته دیده شده نشان می‌داد. اندام عضلانی و ورزیده مارادونایی که تا چندی پیش اضافه وزن 20 کیلوگرمی یکی از خصوصیات ظاهری اصلی او بود، سبب شد بسیاری از کابران شبکه‌های اجتماعی تصویر منتشر شده در صفحه دختر مارادونا را جعلی دانسته و اقدام به گذاشتن پیام‌های تمسخر‌آمیز در مورد آن کنند.



این پیام‌های تمسخرآمیز دیه‌گو مارادونا را عصبانی و او را تحریک کرد همان کاری که 4 سال پیش در سمت سرمربی تیم ملی آرژانتین در کنفرانس خبری پس از صعود آلبی‌سلسته به جام جهانی 2010 انجام داد را تکرار کند. مارادونا که در آن کنفرانس خبری انواع و اقسام دشنام‌ها‌ را نثار خبرنگاران و منتقدان خود کرده بود، این بار پیامی ویدئویی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی قرار داده و در آن از خجالت کسانی که او را مسخره کرده‌اند درآمده است.

مارادونا در ابتدای این پیام تصویری که در آن پیراهن تیم ملی آرژانتین را هم به تن دارد سال نو میلادی را به هوادارانش را تبریک می‌گوید و پس از آن پیراهنش را بالا می‌برد تا به آنهایی که ادعای جعلی بودن تصویر منتشر شده در صفحه دختر او را داشتند ثابت کند، همه چیز واقعی است. او در ادامه این پیام می‌گوید: «حالا دیدید که خبری از فتوشاپ نیست».



در همین حال مارادونا تاکید کرد؛ شک ندارد که نوه‌اش، بنجامین، فرزند دختر بزرگ او که همسر پیشین سرخیو آگرو، مهاجم منچسترسیتی بود در تیمی که پدرش توپ می‌زد، بازی نخواهد کرد. او گفت:«اگر نوه‌ام برای ایندپندینته بازی کند، خودم را خواهم کشت.»


ویدیو مرتبط :
تغذيه صحيح برای رسیدن به تناسب اندام - رژیم مخصوص تناسب اندام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوکه کننده‌ترین راه برای تناسب اندام (+عکس)



اخبار علمی - شوکه کننده‌ترین راه برای تناسب اندام (+عکس)

به تازگی یک کمپانی تکنولوژی دستبندی را طراحی کرده است که می تواند در تناسب اندام به شما کمک به سزایی کند. این دستگاه "پاولوک" نامیده می شود و در زمان های خاص به بدن شما شک وارد می کند.

راه های بسیاری در طول سال های مختلف برای کاهش وزن گفته شده است که اکثر آن ها در مورد نحوه خوردن و ورزش کردن بوده است اما این بار یک وسیله جدید در دنیای فناوری به کمک شما خواهد آمد تا تناسب اندامتان حفظ شود.

اخبار,اخبار علمی,تناسب اندام

 به تازگی یک کمپانی تکنولوژی دستبندی را طراحی کرده است که می تواند در تناسب اندام به شما کمک به سزایی کند. این دستگاه "پاولوک" نامیده می شود و در زمان های خاص به بدن شما شک وارد می کند.

این دستبند را هر فردی می تواند دور مچش ببند و به خاطر ضد آب و ضد ضربه بودن آن همه کارهای خود را همراه با آن انجام دهد. این دستگاه تمام اتفاقات بدن را تجزیه و تحلیل می کند و در زمان های مشخص شوک الکتریکی به بدنتان وارد می کند.

اخبار,اخبار علمی,تناسب اندام

 این دستبند در حال حاضر در مرحله آزمایش قرار دارد ولی به نظر می رسد برای افرادی که کنترلی روی خورد و خوراک خود ندارند بسیار مفید باشد. اگر از نحوه کار این دستبند می خواهید بیشتر بدانید باید این نکته را یادآور بشویم که با سنسورهای درون این دستبند ضربان قلب شما شناسایی می شود همچنین لرزش های رگ ها هنگام جویدن غذا را هم این دستبند حس می کند.

 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران