اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمسخر «نتانیاهو» در دیلی شو! +عکس


کمدین آمریکایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برای گمراه کردن سازمان ملل در مورد پیشرفت برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران به تمسخر گرفت.

خبرگزاری ابنا: روزنامه هاآرتص نوشت در پی افشای اطلاعات موساد، کمدین آمریکایی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر را به تمسخر گرفت.

به نوشته شماره امروز این روزنامه اسرائیلی، «جان استوارت» کمدین آمریکایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برای گمراه کردن سازمان ملل در مورد پیشرفت برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران به تمسخر گرفت.

وی سه شنبه شب در برنامه «دیلی شو» توجه‌ها را به اختلاف میان ادعای نتانیاهو در سخنرانی سال ۲۰۱۲ در مجمع عمومی سازمان ملل در مورد برنامه هسته ای ایران و اطلاعات فاش شده از موساد جلب کرد.

نتانیاهو در سخنرانی سال ۲۰۱۲ در مجمع عمومی سازمان ملل گفته بود ایران دو ماه دیگر به بمب هسته‌ای دست می یابد در حالی که در اطلاعاتی که اخیرا از سازمان جاسوسی اسرائیل، موساد، افشا شده، آمده است مقامات موساد درست یک ماه پس از سخنرانی نتانیاهو گفتند ایران در مرحله انجام فعالیت‌های لازم برای ساخت سلاح نیست.

استوارت با اشاره به نقاشی بمبی که نتانیاهو نشان داده بود با کنایه و طنز گفت: فکر می‌کنم ما باید برای او یک معلم خصوصی بگیریم.

وی خطاب به نتانیاهو گفت فکر نمی‌کنی آن نقاشی به صورت عمدی نادرست کشیده شده بود؟

لازم به ذکر است که نتانیاهو در سخنرانی آن سال در سازمان ملل برای برجسته کردن هشدارش در مورد برنامه هسته‌ای ایران، یک نقاشی از یک بمب را به نمایش گذاشت.

استوارت با تاسف افزود: بهتر است به مطالب اغراق آمیز در مورد یک جنگ توجه نکنیم و گمراه نشویم.

تمسخر «نتانیاهو» در دیلی شو +عکس

تمسخر «نتانیاهو» در دیلی شو +عکس


ویدیو مرتبط :
فیلم تمسخر سخنرانی نتانیاهو در کنگره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کتاب روحانی در دست نتانیاهو (عکس)



کتاب روحانی در دست نتانیاهو (عکس)

نتانیاهو در سخنرانی اش در مجمع عمومی سازمان ملل متحد هم بخش هایی از این کتاب را نقل کرد.

این کتاب به نام "امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای" به قلم حسن روحانی در سال 1390 منتشر شد.

روحانی در این کتاب به شرح تحولات پرونده هسته ای ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تا سال 1384 و به صورت ویژه در سال های 1382 تا 1384 پرداخته است. روحانی در این دو سال در مقام دبیر شورای عالی امنیت ملی، مسؤولیت پیگیری پرونده هسته ای ایران را برعهده داشت.

کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای

 

کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای

عصرایران