اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمرین رضا کیانیان با اسب +عکس


رضا کیانیان این روزها علاوه بر تمرین‌های معمول تئاتر، مشغول تمرین سوارکاری برای بازی در نمایش «عرق خورشید،‌ اشک ماه» کار جدید آتیلا پسیانی است.

خبرگزاری ایسنا: رضا کیانیان این روزها علاوه بر تمرین‌های معمول تئاتر، مشغول تمرین سوارکاری برای بازی در نمایش «عرق خورشید،‌ اشک ماه» کار جدید آتیلا پسیانی است.

 تماشاگرانی که پیش از این رضا کیانیان را در مجموعه‌های تلویزیونی تاریخی در حال اسب‌سواری دیده‌اند، از هفته دوم مهرماه می‌توانند او را روی صحنه تئاتر سوار بر اسب ببینند.

این بازیگر تئاتر‌، سینما و تلویزیون که به دلیل بازی در مجموعه‌های تاریخی تلویزیونی تا حد معقولی اسب‌سواری بلد است‌، این روزها مشغول تمرین سوار کاری با آقای نمازی معروف‌ترین مربی سوارکاری درآثار هنری و بدل‌کاری است.



قرار است رضا کیانیان حدود 20 دقیقه در نمایش آتیلا پسیانی سوار بر اسبی به نام «شب‌خیز» که یک اسب نر است، بازی کند. در واقع این اسب که سن آن حدود هشت ‌، 9 سال است، بیست و دومین بازیگر نمایش «عرق خورشید،‌ اشک ماه» است.

به گزارش ایسنا، گروه اجرایی این نمایش مدتی جست وجو کردند تا بتوانند اسبی پیدا کنند که از صحنه و تماشاگر نترسد و حالا اسب «شب‌خیز» برای این منظور انتخاب شده است.

قرار است این اسب در طول مدت اجرای این نمایش، در مکانی خارج از مجموعه تئاتر شهر اما نزدیک به این مجموعه نگهداری شود. ضمن اینکه این اسب برای رفتن روی صحنه‌ی تالار اصلی تئاتر شهر از در جانبی این تالار به این مجموعه وارد خواهد شد.

مدت زمان حضور«شب‌خیز» حول و حوش 20 دقیقه است و در 4-5 صحنه نمایش حضور دارد.



نمایش «عرق خورشید،‌ اشک ماه» نوشته محمد چرم‌شیر و کار آتیلا پسیانی از هفته دوم مهرماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

رضا کیانیان ‌، علیرضا خمسه‌ و خسرو پسیانی‌ بازیگران اصلی این نمایش هستند که در کنار آنها حدود 20 بازیگر کودک به ایفای نقش می‌پردازند و با پیوستن اسبی به نام «شب‌خیز»، گروه بازیگران این نمایش کامل شده است.

این نمایش که متن آن با نگاهی به نمایشنامه «یغمای باشکوه خورشید» نوشته پیتر شیفر نوشته شده است، درباره حمله اسپانیایی‌ها به پرو است.


ویدیو مرتبط :
رضا کیانیان | آرزوی رضا کیانیان برای زندگی پس از مرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا کیانیان و افسانه بایگان به تلویزیون می‌آیند (+عکس)



 

 

رضا کیانیان,افسانه بایگان

 

مرتضی تفرشی (رضا کیانیان) مردی است که علاقه زیادی به خانواده‌اش دارد. او به خاطر تحقق خواسته‌های فرزندانش که خارج از حد توان اوست، تحت فشار قرار دارد.....

پخش مجموعه تلویزیونی «راه طولانی خانه» ساخته رضا کریمی با حضور رضا کیانیان، افسانه بایگان و پرویز پورحسینی از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه ایران، با پایان مجموعه مناسبتی «لبه آتش» سریال «راه طولانی خانه» از شنیه هفته آینده (22 بهمن‌ماه) روانه آنتن شبکه یک سیما خواهد شد.

 

رضا کیانیان,افسانه بایگان

 

رضا کیانیان، افسانه بایگان، شهرزاد کمال‌زاده، خاطره حاتمی، مهروز ناصرشریف، پرویز پورحسینی، صادق هاتفی، پیام دهکردی، مریم کاویانی، امید روحانی، خسرو امیرصادقی و بیژن بنفشه‌خواه ایفای نقش‌های اصلی این مجموعه تلویزیونی را برعهده دارند.

«راه طولانی خانه» را رضا کریمی کارگردانی کرده است؛ فیلمسازی که فیلم‌های سینمایی «انعکاس»، «تب» ، «هزاران زن مثل من» و «آدمکش» را در کارنامه دارد و پیش از این ساخت مجموعه‌های تلویزیونی "فاکتور هشت"، "مرده متحرک" و "شبی از شب‌ها" را نیز تجربه کرده است.

این سریال بر اساس فیلمنامه‌ای از علیرضا مسعودی و مصطفی زندی در ژانر اجتماعی ساخته شده و محمدرضا تخت‌کشیان تهیه‌کنندگی آن را عهده‌دار است. مرتضی تفرشی (رضا کیانیان) مردی است که علاقه زیادی به خانواده‌اش دارد. او به خاطر تحقق خواسته‌های فرزندانش که خارج از حد توان اوست، تحت فشار قرار دارد. پدر که حفظ کانون خانواده برایش بسیار مهم است، برای دریافت مبلغ قابل توجهی پول، مسؤولیت یک تصادف را به گردن می‌گیرد، اما ... .

«راه طولانی خانه» از گزینه‌های پخش در ماه رمضان بود اما به دلیل آنکه سازندگان آن به فرصت بیشتری نیاز داشتند کنار گذاشته شد و در نهایت «سقوط یک فرشته» به کارگردانی بهرام بهرامیان جایگزین آن شد... /  inn.ir