اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدید مهلت نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



اخبار,اخبار دانشگاه,آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

اخبار دانشگاه - تمدید مهلت نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد مهلت نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه تا فردا ۲۱ بهمن تمدید شد.

  به گزارش روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی؛ داوطلبان باید در مهلت یاد شده به نشانی azmoon.org مراجعه و نام نویسی کنند.

هر داوطلب می تواند بر اساس علاقه 20 رشته/ محل را انتخاب و نام نویسی کند.
اخبار دانشگاه - روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی


ویدیو مرتبط :
ثبت نام آزمون ارشد 95 و دکترا دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تمدید شد



 

 

 

ثبت  نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد,مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 

آموزش > عالی  - همشهری آنلاین:رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تا روز چهارشنبه،19 بهمن خبر داد.

 

 

عبدالله سجادی جاغرق در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد تا ساعت 24 روز چهارشنبه 19 بهمن ماه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org اظهار کرد: با توجه به اینکه مهلت ثبت‌نام محدود است، بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود هر چه سریعتر نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، بنابراین داوطلبانی که تاکنون موفق به انجام ثبت‌نام نشده‌اند هرچه سریعتر نسبت به این امر اقدام کنند.

 

 

وی درخصوص نحوه انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد،‌ گفت: هر داوطلب می‌تواند بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی خود در دوره کارشناسی و با توجه به علاقه، یک رشته را انتخاب کند؛ البته به استثنای گروه علوم پزشکی که داوطلبان این گروه ملزم به رعایت شرط تجانش رشته انتخابی با مدرک فارغ‌التحصیلی خود هستند.

 

سجادی با تاکید بر اینکه داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد فقط در یک رشته می‌توانند شرکت کنند، خاطرنشان کرد: محل حوزه آزمون هر داوطلب، همان واحد دانشگاهی است که داوطلب آن را به عنوان محل تحصیل خود عنوان کرده است.

 

 

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در پایان گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 91 دانشگاه آزاد در روزهای 21 و 23 اردیبهشت ماه سال 1391 برای کلیه گروه‌های آزمایشی برگزار می‌شود..../همشهری آنلاین