اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدید مهلت ثبت نام آزمون های دستیاری و ارشد علوم پزشکی



اخبار,اخبار دانشگاه ,آزمون های دستیاری پزشکی

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام آزمون های دستیاری پزشکی و کارشناسی ارشدخبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد حسین پور کاظمی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تمدید زمان ثبت نام آزمون های دستیاری پزشکی و کارشناسی ارشد خبر داد.

وی با اشاره به این که زمان ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی از 8 تا 22دی 93 و کارشناسی ارشد از اول تا 10 بهمن 93 بوده ­است، گفت: مهلت ثبت نام مجدد آزمون دستیاری پزشکی 2 تا 6 اسفند ماه و کارشناسی ارشد 25 تا 30 بهمن ماه تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ به گفته دکتر پور کاظمی، یکی از دلایل کاهش شرکت کنندگان در این دو آزمون عدم اطلاع رسانی گسترده بوده است که مقرر شد مجدداً به داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون ها، اجازه ثبت نام داده شود.

 

 اخبار دانشگاه  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
آزمون دستیاری پزشکی - Kaplan High yield 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی



اخبار,اخبار دانشگاه ,آزمون کارشناسی ارشد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت انتخاب رشته ­محل تحصیل کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 94 تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، دکتر محمد حسین پور کاظمی افزود: افرادی که از تاریخ 12 لغایت 15 تیر امسال موفق به انتخاب رشته محل تحصیل خود نشدند، می ­توانند از تاریخ 20 لغایت 22 تیر نسبت به انتخاب رشته­ محل یا ویرایش انتخاب های خود، اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه متقاضیان بهتر است انتخاب رشته را به ساعات پایانی مهلت اعلام شده موکول نکنند، گفت: با عنایت به ایجاد فرصت انتخاب رشته ­محل تحصیل از 20 تا 22 تیر، زمان اعلام معرفی متقاضیان پذیرش در دانشگاه شاهد نیز متعاقباً و در هفته اول مرداد اعلام خواهد شد.

وی افزود: زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه شاهد به تاریخ 8 / 5/ 94 تغییر یافته است . 

 

اخبار دانشگاه - خبرگزاری صدا و سیما