اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد


رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه آزاد تا فردا 30 بهمن ماه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه آزاد تا فردا 30 بهمن ماه خبر داد.

دکتر ناصر اقبالی اعلام کرد: آخرین فرصت برای جاماندگان از ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان روز دوشنبه 30 بهمن ماه خواهد بود و داوطلبانی که به هر دلیل تا کنون نتوانسته‌اند در این آزمون ثبت نام کنند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org 20 رشته محل را بر اساس علاقه انتخاب کرده و آن را ثبت کنند.

رییس مرکز آزمون گفت: در این آزمون انتخاب حوزه امتحان با داوطلب است و هر فرد می‌تواند نزدیک ترین شهر را به محل زندگی خود در بین 46 حوزه‌ای که مرکز آزمون در سطح کشور تعیین کرده است، گزینش و در سایت ثبت کند.

اقبالی در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری 92 گفت: این آزمون در 9، 10 و 11 خردادماه سال 92 برگزار می‌شود و اعلام نتایج پذیرفته شدگان در شهریور ماه سال 92 خواهد بود.

اقبالی در پایان توصیه کرد: متقاضیان اگر در مراحل ثبت نام با سوال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند از طریق سایت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح یا به آدرس [email protected] ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.


ویدیو مرتبط :
ثبت نام آزمون ارشد 95 و دکترا دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت ثبت‌نام آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا 20 بهمن تمدید شد



 

 

دانشگاه آزاد

 

 

مهلت ثبت‌نام آزمون كارشناسی ارشد سال 90 دانشگاه آزاد اسلامی و متقاضیان بدون آزمون این دوره تمدید شد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ثبت نام داوطلبان آزمون كارشناسی ارشد سال90 دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 روز چهارشنبه20 بهمن 89 تمدید شد.

بر این اساس داوطلبان طی این مدت می‌توانند با مراجعه به دفاتر پستی در سراسر كشور و تهیه دفترچه راهنما و كارت اعتباری نسبت به ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی www.azmoon.org  اقدام كنند..../تحلیل:ایسنا