اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدید مهلت ثبت‌نام پرداخت جریمه سربازی



اخبار,اخبار اجتماعی ,خدمت سربازی

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت ثبت نام برای طرح پرداخت جریمه به جای انجام خدمت سربازی برای مشمولان دارای هشت سال غیبت و بیشتر از آن خبرداد.

سردار ابراهیم کریمی در گفت و گو با ایسنا در این باره گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته از طرح پرداخت جریمه ریالی به جای انجام خدمت سربازی برای مشمولان دارای هشت سال غیبت و بیشتر، تصمیم بر آن شد تا مهلت مراجعه متقاضیان برای ثبت نام تا پایان امسال تمدید شود.
اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید مهلت پرداخت جریمه ریالی سربازی



اخبار,اخبار اجتماعی ,طرح جریمه ریالی سربازی

 جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت پرداخت جریمه ریالی مشمولان غایب تا بیستم مهرماه خبر داد.

سردار ابراهیم کریمی در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره آخرین وضعیت اجرای طرح جریمه ریالی سربازی، اظهار کرد: پیش از این نیز به متقاضیان جریمه ریالی سربازی فرصت داده شده بود که تا دهم مهر ماه امسال نسبت به پرداخت رقم جریمه خود اقدام کنند اما با توجه به درخواست‌های زیاد متقاضیان و همچنین به دلیل هفته ناجا این مهلت 10 روز دیگر تمدید شد.

وی با بیان اینکه متقاضیانی که تاکنون موفق به واریز وجه نشده‌اند تا 20 مهر ماه فرصت دارند، گفت: رقم جریمه همانطور که بارها اطلاع رسانی شده بود، با توجه به سنوات غیبت تعیین شده، مدرک تحصیلی، وضعیت تاهل و تعداد فرزندان مشخص می‌شود.

کریمی درباره اجرای مرحله دوم طرح جریمه ریالی نیز به ایسنا گفت: تا کنون تصمیم قطعی در این خصوص مطرح نشده و پس از تصمیم گیری قطعی در این خصوص اطلاع رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه طرح تشدید برخورد با مشمولان غایب در دستورکار ناجا قرار گرفته است، اظهارکرد: افراد واجد شرایط در صورتی که رقم مورد نظر را پرداخت نکنند جزء مشمولان غایب قرار گرفته و همانند این افراد با آنان برخورد خواهد شد.

اخبار اجتماعی  -  ایسنا