اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدید مهلت انتخاب رشته كارشناسی ارشد


داوطلبان می‌توانند تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 خرداد ماه برای تغییر و اصلاح كد رشته محل‌ها با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام كنند.

معاون سازمان سنجش آموزش كشور از تمدید مهلت زمان انتخاب رشته آزمون كارشناسی ارشد تا روز چهارشنبه 11 خرداد ماه خبر داد.

دكتر سید جلال طباطبایی، با بیان اینكه مهلت انتخاب رشته مجازین آزمون كارشناسی ارشد تا ساعت 24 روز چهارشنبه تمدید شد، اظهار كرد: این داوطلبان می‌توانند تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 خرداد ماه برای تغییر و اصلاح كد رشته محل‌ها با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  اقدام كنند.

وی با بیان اینكه داوطلبان می‌توانند 100 كدرشته محل را انتخاب كنند، تصریح كرد: مجازین باید كد رشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه آن را مرتب كنند و پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، با وارد كردن اطلاعات كارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا كد رهگیری كه در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به داوطلب داده شده است، نسبت به ثبت كد رشته محل‌های انتخابی و تكمیل فرم اقدام كنند.

طباطبایی در خاتمه تاكید كرد: مهلت مذكور به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
انتخاب رشته امتحانی و رشته شناور در کنکور ارشد 95

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد 92



تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد 92

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد 92

مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد تا ساعت 24 روز دوشنبه (30 اردیبهشت) خبر داد و گفت: تاکنون 47 درصد از سازمان سنجش کرده‌اند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تمدید مهلت انتخاب به رشته آزمون کارشناسی ارشد تا ساعت 24 روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبانی در آزمون کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ایم مهلت تعیین شده است.

وی افزود: مجازین باید پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی از سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق این دفترچه حداکثر 100 رشته محل را از میان کد رشته محل‌های مجاز انتخاب و به ترتیب اولویت علاقه مرتب کنند.

توکلی ادامه داد: مجازین باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت‌نام و یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت‌نام اولیه نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

وی با اشاره به مجاز شدن 362 هزار و 938 داوطب، گفت: تا کنون 170 هزار داوطلب معادل 47 درصد مجازین نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش از مهلت ویرایش انتخاب رشته داوطلبان تا روز سه‌شنبه 31 اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، با توجه به اعلام دانشگاه‌ها و موسسات برای حذف یا اصلاح رشته و یا ظرفیت جدید، اصلاحیه دوم سازمان سنجش در خصوص دفترچه راهنمای انتخاب رشته از ساعت 16 امروز بر روی سایت قرار می‌گیرد.

توکلی افزود: داوطلبان باید با مشاهده این اصلاحیه در صورت تمایل نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود در مهلت مذکور اقدام کنند./ایسنا