اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدید مهلت ارایه مدارک آرم طرح ترافیک


مشاور معاون ترافیک شهردار تهران از تمدید یک هفته‌ای مهلت دریافت مدارک آرم‌های طرح ترافیک سال 92 خبر داد و 30 بهمن را آخرین مهلت ارائه مدارک آرم‌های طرح ترافیک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا:مشاور معاون ترافیک شهردار تهران از تمدید یک هفته‌ای مهلت دریافت مدارک آرم‌های طرح ترافیک سال 92 خبر داد و 30 بهمن را آخرین مهلت ارائه مدارک آرم‌های طرح ترافیک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر اعلام کرد.

مهندس وحید نوروزی با اشاره به اینکه برابر اعلام قبلی امروز آخرین مهلت ارائه مدارک آرم‌های طرح ترافیک سال 92 بود، گفت: با توجه به اینکه هنوز عده‌ای از متقاضیان بنا به دلایل مختلف موفق به ارائه مدارک خود به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نشده‌اند، مهلت ارائه این مدارک برای آخرین بار یک هفته دیگر یعنی تا 30 بهمن ماه تمدید شد.

وی با تاکید بر اینکه این مهلت دیگر به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، افزود: تمامی متقاضیان دریافت آرم‌های طرح ترافیک سال 92 باید در مهلت تعیین شده مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند.

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران درخصوص سهمیه بگیران و خبرنگاران گفت: تمامی سهمیه بگیران و خبرنگارانی که تا مهلت اعلامی نتوانند مدارک خود را ارائه کنند سهمیه آنها باطل شده و هیچگونه ادعایی نمی‌توانند داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در پی اعلام قبلی مدیران مسئول و عامل، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها اسامی خبرنگاران واجد شرایط خود را اعلام کردند، گفت: مابقی خبرنگارانی که تا کنون اسامی آنها برای دریافت آرم طرح ترافیک به هر دلیلی اعلام نشده برای طی فرایند، تایید سازمان ترافیک و روابط عمومی شهرداری تهران و ارائه مدارک مانند سایر متقاضیان تا 30 بهمن ماه تنها مهلت دارند چرا که در غیر این صورت مدارک آنها تحویل گرفته نمی‌شود.

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه رونمایی از آرم‌های طرح ترافیک سال 92 هفته آینده انجام می‌شود، به ایسنا گفت: تمامی آرم‌های طرح ترافیک سال 92 به صورت خام چاپ شده است و حدود دو هفته بعد از رونمایی از آرم‌های جدید، کار چاپ سریال پلاک‌ها بر روی آرم‌ها انجام می‌شود. بر اساس برآوردهای صورت گرفته توزیع آرم‌های طرح ترافیک سال 92 از نیمه اسفندماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: پرداخت وجه آرم‌های طرح ترافیک سال 92 برابر اعلام قبلی تنها به صورت الکترونیکی امکانپذیر بوده و متقاضیان برچسب‌های خود را باید از دفاتر خدمات الکترونیکی که مدارکشان را به آن تحویل داده‌اند دریافت کنند.

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران در عین حال تاکید کرد: علیرغم توزیع آرم‌های طرح ترافیک سال 92 از نیمه اسفندماه، این آرم‌ها تنها از ابتدای سال آینده معتبر بوده و متقاضیان نمی‌توانند از آنها در سال جاری برای تردد استفاده کنند.

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران در پایان از تمامی متقاضیان آرم‌های سال 92 خواست هرچه سریعتر مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند و کار را به روز یا روزهای آخر موکول نکنند چرا که در روزهای آخر با ترافیک سنگین مراجعه کنندگان در دفاتر خدمات الکترونیک مواجه می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
تمدید مهلت طرح ایثار موسسه قرض الحسنه جوانان خیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید مهلت تحویل مدارک آرم طرح ترافیک



اخبار,اخبار اجتماعی , تمدید مهلت تحویل مدارک

مدیرواحد صدور آرم سازمان طرح ترافیک از تمدید مهلت تحویل مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک شهرخبرداد و گفت: تحویل مدارک تا پایان اسفند ماه تمدید شد و این برای آخرین بار است که این فرصت تمدید می شود.

به گزارش ایسنا، مصطفی قنبرنژاد با بیان اینکه تاکنون دوبار مهلت تحویل مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک تمدید شده است، اظهار کرد: قرار بود آخرین مهلت امروز 20 اسفندماه باشد که با توجه به مشکلات برخی شهروندان در زمینه تحویل مدارک این مهلت برای سومین و درواقع آخرین بار تا پایان اسفندماه تمدید شد .

وی با تاکید بر اینکه تایید درخواست آرم طرح ترافیک خبرنگاران از روز شنبه هفته جاری آغاز شده است، گفت: خبرنگاران می توانند با مراجعه به سایت طی این هفته وهفته آینده از وضعیت درخواستشان مطلع شوند .

به گفته قنبرنژاد مهلت تحویل مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک برای خبرنگاران در فروردین ماه نیز ادامه دارد. اصحاب رسانه درنظر داشته باشند که پس از تایید درخواستشان از سوی سازمان حمل و نقل وترافیک مهلت دارند نسبت به تحویل مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک اقدام کنند.


اخبار اجتماعی - ایسنا