اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدید زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی



اخبار,اخبار دانشگاه ,ثبت نام دانشگاه پیام نور

 

اخبار دانشگاه - تمدید زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی آزمون سراسری سال 1393 تا روز 22 آبان ماه خبر داد. 

حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) و یاران باوفای ایشان مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی آزمون سراسری سال 1393 که پذیرش در آنها براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد تا روز پنجشنبه 22 آبان ماه تمدید می شود.
 
لازم به ذکر است که قبلا آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای این دسته از داوطلبان روز شنبه 17 آبان ماه بود. 

اخبار دانشگاه - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور مجدداً تمدید شد



مهلت ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور مجدداً تمدید شد

خبرگزاری فارس: مهلت ثبت‌نام دوره‌های فراگیر کارشناسی پیوسته، ناپیوسته و ارشد دانشگاه پیام‌نور مجدداً تمدید شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مهلت ثبت‌نام در دوره‌های فراگیر کارشناسی پیوسته، ناپیوسته و ارشد دانشگاه پیام‌نور تا ساعت 24 روز شنبه 22 مهرماه تمدید شد.

در این دوره از آزمون علاوه بر فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی، دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند و در صورت قبولی از مهرماه 92 دوره تحصیلی آنها آغاز خواهد شد؛ به عبارت دیگر امسال یک دوره آزمون برای دو دوره پذیرش برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، آزمون فراگیر کارشناسی امسال 24 آذرماه برگزار می‌شود و نتایج نهایی این آزمون نیز بهمن ماه اعلام خواهد شد.

آزمون امسال در یک مرحله برگزار می‌شود و دانشپذیران می‌توانند در دو مقطع زمانی و دو گروه جداگانه پذیرش و در دانشگاه پیام‌نور ثبت‌نام کنند.

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ارشد دانشگاه پیام‌نور پیش از این تا ساعت 24 پنجشنبه 20 مهرماه اعلام شده بود./فارس