اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدید زمان ثبت نام بن کتاب دانشجویی


مشاور توسعه و منابع امور انسانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید زمان ثبت نام دانشجویان برای دریافت بن‌کارت دانشجویی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مشاور توسعه و منابع امور انسانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید زمان ثبت نام دانشجویان برای دریافت بن‌کارت دانشجویی خبر داد.

نیکنام حسین‌پور با اشاره به استقبال خوب دانشجویان گفت: تا به امروز 110 هزار دانشجو ثبت نام قطعی خود را انجام داده اند و 60 هزار دانشجو نیز ثبت نام کرده اند و نسبت به تکمیل پروفایل خود اقدام کرده اند، اما هنوز سهم خود را پرداخت نکرده اند.

او با اشاره به جزئیات ثبت نام دانشجویان عنوان کرد: تا به امروز 38 هزار نفر از دانشجویان تهرانی در این دوره از نمایشگاه ثبت نام کرده اند و از این لحاظ پیشتاز هستند. استان های اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی نیز دیگر استان هایی هستند که بیشترین تعداد ثبت نام دانشجویان از این استان ها انجام شده است.

وی افزود: دانشجویان استان های هرمزگان و بوشهر چندان در این ثبت نام فعال نبوده اند و در صورت ادامه همین روند، ممکن است این سهمیه در روزهای آینده به استان های دیگر واگذار شود.

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جلسه با بانک شهر خبر داد و گفت: در این جلسه زمان ثبت نام دانشجویان برای دریافت بن کارت دانشجویی تا تاریخ 3 اردیبهشت ماه تمدید شد.

حسین‌پور همچنین از آغاز ثبت نام بن کارت های هیات علمی دانشگاه ها و استادان حوزه های علمیه از تاریخ 4 اردیبهشت خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه بن کارت های 250 هزار تومانی برای استادان حوزه و دانشگاه صادر خواهد شد. با توجه به اینکه این گروه وظیفه تولید علم را دارد، 30 درصد از مبلغ این بن کارت ها از سوی معاونت امور فرهنگی تامین می شود و 70 درصد دیگر آن از سوی استادان و طلاب پرداخت خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی های خوبی به منظور ایجاد زیرساخت های لازم با بانک شهر انجام شده است. همچنین به منظور توزیع عادلانه و جلوگیری از سوء استفاده بن کارت های مجازی در این دوره از نمایشگاه برای دانشجویان صادر شده است.


ویدیو مرتبط :
بن تخفیف نمایشگاه کتاب 98 تهران بدون قرعه کشی و جشنواره دانشجویی دکتری و ارشد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید ثبت نام بن دانشجویی نمایشگاه کتاب



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امکان ثبت نام بن کارت های دانشجویی تا زمان آغاز به کار این نمایشگاه خبر داد.

یکنام حسین پور اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای ثبت نام بن کارت های دانشجویی وجود ندارد و دانشجویان تا شروع نمایشگاه می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

وی گفت : از ساعات ابتدایی روز پنچشنبه کار ثبت نام بن کارت ها به شکل آزاد انجام می شود ، هیچ محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد و دانشجویان می توانند تا پایان ظرفیت بن کارت ها اقدام به ثبت نام کنند.

براساس گزارش ستاد بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، وی ادامه داد: زمان ثبت نام بن کارت های دانشجویی به پایان رسیده اما از آنجایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه مشخصی را برای دانشجویان در نظر گرفته و قصد ندارد این بودجه را برگرداند، به همین دلیل دانشجویان از هر شهر و استانی تا شروع نمایشگاه می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار نمایشگاه کتاب تهران گفت: دانشجویان توجه داشته باشند که ظرفیت بن کارت ها محدود است و در صورتی که به مرز 250 هزار دانشجو برسد، کار ثبت نام متوقف خواهد شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت و گو با جهان» از چهارشنبه 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

اخبار دانشگاه - ایرنا