اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدید ثبت نام در کنکور ارشد فراگیر پیام نور



کنکور ارشد فراگیر پیام نور,ثبت نام در کنکور ارشد فراگیر پیام نور

تمدید ثبت نام در کنکور ارشد فراگیر پیام نور

مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا پنجشنبه هفته جاری تمدید شد.

حسین توکلی گفت: تاکنون 49 هزار داوطلب در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: به منظور مساعدت بیشتر با آن دسته از داوطلبانی ک برای ثبت نام اقدام نکرده اند ترتیبی اتخاذ شده تا بتوانند پس از مطالعه اطلاعیه سازمان سنجش که از امروز در سامانه www.sanjesh.org منتشر می شود و خرید کارت اعتباری 50 هزارتومانی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گفته مشاور سازمان سنجش، مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز پنجشنبه 25 مهرماه تمدید شد.

وی ادامه داد: آزمون فراگیر کارشناسی ارشد 29 آذرماه امسال برگزار خواهد شد./ مهر

 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام کلاس های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور تمدید شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار دانشگاه - مهلت ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور تمدید شد

مشاورعالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که مهلت ثبت نام در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا ساعت 24 امروز (چهارشنبه ) 28 خردادماه تمدید شده است.

حسین توکلی در گفت و گو با  ایرنا گفت: ثبت نام از داوطلبان برای شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 1393 دانشگاه پیام نور از ساعت 18 روز سه شنبه 13 خرداد آغاز شده است .
 
وی این توضیح را نیزد اد که به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبان متقاضی دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور که تاکنون ثبت نام نکرده اند، مهلت ثبت نام و همچنین ویرایش اطلاعات تقاضانامه ثبت نام کنندگان تا ساعت 24 روز چهارشنبه 28 خرداد ماه تمدید می شود.
 
وی افزود: همه متقاضیان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که در زمان ثبت نام از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد (نوبت چهاردهم) دانشگاه پیام نور اقدام کنند.
 
مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان توصیه کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود با کارت های بانکی عضو شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 575 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.
 
براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور در پنج گروه و 133 کد- رشته امتحانی در روز جمعه 14 شهریور در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد و با توجه به ضوابط جمعا 7 هزار و 750 نفر در این دوره پذیرش خواهند شد. 

اخبار دانشگاه - ایرنا