اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدید ثبت‌نام در دانشگاه ایرانیان!



اخبار,اخبار دانشگاه ,دانشگاه ایرانیان

 

اخبار دانشگاه - تمدید ثبت‌نام در دانشگاه ایرانیان!

مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیش از این اعلام کرده بودند که فعالیت دانشگاه ایرانیان غیر قانونی است و این وزارتخانه آن را به رسمیت نمی شناسد.

سایت رسمی دانشگاه ایرانیان با انتشار مطلبی از احتمال تمدید طرح پیش ثبت نام این دانشگاه خبر داد و اعلام کرد استقبال داوطلبان از طرح پیش ثبت نام چشمگیر بوده است.

به گزارش ایرنا سایت دانشگاه ایرانیان در خبری به استناد معاون آموزشی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان که نامی از وی برده نشده، اعلام کرد: شمار متقاضیان ثبت نام شده دراین طرح بسیار فراتر از حد انتظار مسئولان دانشگاه ایرانیان است.

مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیش از این اعلام کرده بودند که فعالیت دانشگاه ایرانیان غیر قانونی است و این وزارتخانه آن را به رسمیت نمی شناسد.

معاون دانشگاه ایرانیان آورده است: با تشکراز حسن اعتماد گسترده به مسئولان دانشگاه ایرانیان با توجه به استقبال فزاینده از طرح پیش ثبت نام تمدید زمان اجرای این طرح در دست بررسی است.

به گفته وی درصورت موافقت هیات رئیسه دانشگاه ایرانیان زمان اجرای طرح پیش ثبت نام از متقاضیان تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد ودکترا تمدید خواهدشد. 

اخبار دانشگاه - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت ثبت‌نام دوره‌های ترمی دانشگاه جامع تمدید شد



 

 

مهلت ثبت‌نام دوره‌های ترمی دانشگاه جامع تمدید شد

 

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی كاربردی گفت: مهلت ثبت‌نام دوره‌های كاردانی، كارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی كاربردی تا روز چهارشنبه سوم آذر ماه تمدید شد.

رجبعلی برزویی، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی كاربردی با بیان اینكه مهلت ثبت‌نام دوره‌های ترمی دانشگاه جامع علمی كاربردی تا روز چهارشنبه سوم آذرماه تمدید شده است، افزود: ثبت‌نام دوره‌های كاردانی، كارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی كاربردی در 331 رشته ،2606 كد رشته محل و ظرفیت پذیرش حدود 140هزار نفر در 4 گروه صنعت، كشاورزی، خدمات اجتماعی و هنر انجام می‌شود.

وی با بیان اینكه ظرفیت پذیرش در مقطع كاردانی 96هزار نفر و در مقاطع كارشناسی پیوسته و ناپیوسته 44 هزار نفر است، گفت: ثبت‌نام دوره‌های كاردانی و كارشناسی دانشگاه جامع علمی كاربردی به صورت الكترونیكی است و داوطلبان باید پس از تهیه دفترچه و كارت اعتباری از دفاتر پستی سراسر كشور برای ثبت‌نام به پایگاه الكترونیك سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه كنند.

معاون سازمان سنجش آموزش كشور اظهار كرد: آزمون دوره‌های كاردانی، كارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی كاربردی روز جمعه 17 دی‌ماه سال جاری به طور هم‌زمان توسط سازمان سنجش در سراسر كشور برگزار می‌شود..../تحلیل:عصرایران