اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدید بازداشت خانگی رهبر مخالفان روسیه


دادگاهی در مسکو روز پنجشنبه بازداشت خانگی الکسی ناوالنی، رهبر مخالفان روسیه را به مدت شش ماه تمدید کرد.

واحد مرکزی خبر: حبس خانگی ناوالنی که به تخلف مالی متهم است و احتمال دارد به 10 سال حبس محکوم شود، در نخستین جلسه این دادگاه در پشت درهای بسته تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو، طرفداران الکسی ناوالنی در پایگاه اینترنتی او نوشتند: «بازداشت خانگی ناوالنی شش ماه تمدید شده است .»


ویدیو مرتبط :
بازداشت عاملان پرتاب مخالفان مرسی از پشت بام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر مخالفان روسیه تحت حبس خانگی قرار گرفت



رهبر مخالفان روسیه تحت حبس خانگی قرار گرفت

«سرگئی اودالتسوف» متهم است که برای ایجاد آشوب عمومی در روسیه از نزدیکان رئیس‌جمهوی گرجستان فرمان و پول دریافت کرده است. وی در صورت اثبات اتهام باید چهار تا 10 سال را در زندان بگذراند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مقام‌های روسیه با تشکیل پرونده برای «سرگئی اودالتسوف»، از رهبران و برگزارکنندگان تظاهرات‌های ضد دولتی در این كشور، خانه وی و همفکرانش را بازرسی كرده و این فعال مخالف دولت را تحت حبس خانگی قرار دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، سرگئی اودالتسوف مخالف زمامداری و قبضه قدرت توسط «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری فعلی روسیه بوده و متهم به طراحی «آشوب عمومی» در این کشور است.

«ولادیمیر مارکین» سخنگوی کمیته تحقیق روسیه با هشدار به مخالفان دولت گفت: «مایلم خطاب به تمام کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند در کشور ما، بدون مواجهه با عواقب آن، آشوب عمومی و حملات وحشت‌آفرین سازماندهی كرده و جان و سلامت مردم را تهدید کنند، هشدار دهم كه تصوری از کارآیی سازمان‌های ویژه حرفه‌ای ما ندارید و قوانین مدنی و جزایی ما را نمی‌دانید.»

سرگئی اودالتسوف، متهم است که برای ایجاد آشوب عمومی در روسیه از نزدیکان «میخائیل ساكاشویلی» رئیس‌جمهوی گرجستان فرمان و پول دریافت کرده است. در صورت اثبات اتهام، چهار تا ۱۰ سال زندان در انتظار وی است./ایلنا