اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمدن:گزینه نهایی استانداری برای شهردار ری انتخاب شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

گزینه نهایی استانداری برای شهردار ری انتخاب شد/ پاسخ شورای شهر را بعدا می‌دهیم

 استاندار تهران گفت‌: گزینه نهایی استانداری تهران برای شهردار ری "حسین علی شهریاری" است اما هنوز به صورت قطعی انتخاب نشده است.

مرتضی تمدن در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان اینكه هنوز برای شهردار ری به قطعین نرسیده‌ایم، گفت:‌ گزینه یشنهادی ما حسین علی‌ قلی‌زاده است و تا یك ساعت آینده نتیجه نهایی این انتصاب اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به اینكه انتخاب شهردار باید توسط اعضای شورای شهر انجام شود، تاكید كرد:‌ بگذاریم شهردار ری انتصاب شود بعد از انتصاب نهایی نسبت به این مسائل نیز بحث و گفت‌وگو می‌كنیم.

استاندار تهران ادامه داد: همچنان در حال بررسی انتخاب قلی زاده به عنوان شهردار ری هستیم و وی گزینه نهایی استانداری است.

به گزارش ایلنا، قلی زاده پیش از این شهردار شهر گلستان، همدان، نور،جویبار، خرم آباد، منطقه ۱۹ تهران، مدیر کل دفتر هماهنگی سازمان همیاری‌ها و دهداری‌ها کشور و آخرین پست وی هم معاونت امور مناطق شهرداری تهران بوده است./ایلنا


ویدیو مرتبط :
رای گیری شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار جدید و انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هاشمی : صلاحی و صولت مرتضوی گزینه نهایی نمایندگان تهران برای استانداری پایتخت



هاشمی نماینده مردم تهران,صولت مرتضوی

هاشمی : صلاحی و صولت مرتضوی گزینه نهایی نمایندگان تهران برای استانداری پایتخت

عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: مجمع نمایندگان تهران در جلسه امشب خود با وزیر کشور رایزنی در خصوص استاندار پایتخت را در برنامه خود دارند که سیدصولت مرتضوی رئیس ستاد انتخابات کشور و صلاحی استاندار پیشین خراسان رضوی جزو گزینه‌های پیشنهادی هستند.

سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلام‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امشب مجمع نمایندگان تهران با رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: در این جلسه بناست تا رایزنی‌هایی از سوی نمایندگان در خصوص انتخاب استاندار جدید تهران صورت گیرد و نمایندگان گزینه‌های مورد نظر خود را در این جلسه مطرح و معرفی کنند.

وی افزود: مجمع نمایندگان تهران پیش از این در جلسات خصوصی خود، به بررسی این موضوع پرداخته است و سید صولت مرتضوی و صلاحی استاندار پیش استان خراسان رضوی را برای استانداری تهران در نظر گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت، پیش از این حسین مظفر نیز جز گزینه‌های پیشنهادی مجمع نمایندگان تهران برای استانداری پایتخت مطرح بود که بنا به تصمیم اتخاذ شده که استاندار از میان نمایندگان انتخاب نشود، نمایندگان تهران از پیشنهاد وی برای استانداری منصرف شدند./فارس