اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمجید فیفا از عزت اللهی و کریمی


فیفا گزارش فنی جام جهانی نوجوانان را منتشر کرد.

ایسنا: فیفا گزارش فنی‌اش درباره جام جهانی نوجوانان 2013 را منتشر کرد و در آن از سعید عزت‌اللهی و امیرحسین کریمی به عنوان بازیکنان کلیدی ایران نام برد.

فیفا پس از پایان هر جام جهانی فوتبال نوجوانان، گزارش فنی (Technical report) بر اساس نظرات کارشناسان فدراسیون جهانی فوتبال منتشر می کند و برای کشورهای عضو فیفا ارسال می کند.

در این گزارش فنی، سعید عزت‌اللهی و امیرحسین کریمی به عنوان بازیکنان کلیدی و شاخص تیم نوجوانان ایران معرفی شدند و از آنها به عنوان بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی ایران و رقابتهای نوجوان جهان نام برد.

سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم بزرگسالان ملوان انزلی در 3 بازی مرحله مقدماتی و دیدار با نیجریه در مرحله یک‌هشتم نهایی بطور کامل در بازی بود. امیرحسین کریمی بازیکن تیم بزرگسالان فولاد سپاهان اصفهان هم در 3 بازی مرحله مقدماتی و دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در بازی با کانادا هم تک گل تیم ایران را به ثمر رساند. این دو بازیکن با 17 سال سن در تیم های لیگ برتری بازی می کنند.

در این گزارش اشاره شده است که ایران در مرحله یک هشتم نهایی مقابل نیجریه که قهرمان رقابتها شده، شکست خورده است.


ویدیو مرتبط :
واکنش سعید عزت اللهی به مقایسه نسل فعلی تیم ملی با تیم ملی 1998: نظرات جالب سعید عزت الهی درباره تفاوت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمجید سایت روستوف از گل عزت‌اللهی


درخشش ملی پوش ایرانی روستوف در بازی دوستانه آخر این تیم در اردوی اسپانیا با تعریف و تمجید سایت این باشگاه روبرو شد.

ورزش سه: سعید عزت الهی با جا افتادن در تمرینات روستوف به یکی از بازیکنان مورد علاقه قربان بردی اف تبدیل شد تا جایی که این بازیکن جوان ایرانی در آخرین بازی تدارکاتی روستوف در اردوی مالاگا در ترکیب اصلی قرار گرفت و توانست زننده گل اول تیمش به حریف نروژی باشد.

عزت الهی که تنها یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد به قدری در این دقایق خوب بازی کرد که سایت روستوف در گزارشی از این بازی به درخشش هافبک تازه وارد اشاره و نوشت:«بازی با استابک زیبا بود که با گل 20 متری سعید عزت الهی زیباتر هم شد. خرید جدید و ایرانی با گل زیبای خود کاری کرد که هر دو تیم نمایشی تهاجمی تر ارائه داده و گویی در یک بازی رسمی به مصاف هم رفته اند».

با این بازی و عملکرد به نظر می رسد در آستانه آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر روسیه سعید عزت الهی تازه وارد توانسته برای خود جایگاه ویژه ای به دست بیاورد و این شانس را پیدا کند که زودتر از حد تصور به ترکیب اصلی برسد.