اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمجید سید محمد خاتمی از آقای وزیر


رییس‌جمهور اسبق کشورمان، دکتر قاضی‌زاده‌ هاشمی را وزیری خیرخواه و دانشمندی بزرگ دانست و گفت: امیدواریم به همت دولت تدبیر و امید و تلاش‌های وزیر بهداشت، شاهد پیشرفت‌های بیشتر در حوزه بهداشت و درمان کشور باشیم.

روزنامه شرق: رییس‌جمهور اسبق کشورمان، دکتر قاضی‌زاده‌ هاشمی را وزیری خیرخواه و دانشمندی بزرگ دانست و گفت: امیدواریم به همت دولت تدبیر و امید و تلاش‌های وزیر بهداشت، شاهد پیشرفت‌های بیشتر در حوزه بهداشت و درمان کشور باشیم.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد خاتمی که همزمان با روز پزشک در مراسم گرامیداشت 50سال خدمت صادقانه دکتر سید هبت‌الدین برقعی، استاد گروه گوش، گلو، بینی و جراحی‌های سروگردن دانشگاه علوم‌پزشکی تهران در هتل استقلال سخن می‌گفت، اظهار کرد: من از ارادتمندان خاندان برقعی هستم.

ایشان از تبار عالمی فرزانه هستند که در عرصه فرهنگ و دیانت این کشور برای اهل تاریخ نام‌آشنا هستند. وی افزود: نوجوان بودم که پدر بزرگوار دکتر برقعی که از عالمان روشن‌اندیش و مبارز بودند به یزد تبعید شدند، بعد هم که من به قم رفتم در خدمت ایشان که کتابخانه‌ای داشتند، بودم. رییس‌جمهور اسبق کشورمان ادامه داد: گرامیداشت دکتر برقعی بزرگداشت فضیلت و یک عمر خدمت بی‌شایبه به دانش و سلامت انسان‌ها و خدمت خالصانه به میهن است.

خاتمی با ابراز خرسندی از حضور در جمعی که برای گرامیداشت چنین پزشکی گردهم آمده‌اند، بیان کرد: جامعه پزشکی جامعه‌ای ارزشمند است که البته متاسفانه شأن آن در جامعه به‌درستی ادا نشده است. رییس‌جمهور اسبق کشورمان گفت: خوشحالیم که امروز وزیر بهداشت یکی از دانشمندان بزرگ، پرتلاش و خیرخواه جامعه است. وی با اشاره به اینکه بخش تحقیقات پزشکی، چه پیش از انقلاب و چه پس از آن همواره از سایر بخش‌های حوزه سلامت پیش‌رو‌تر بوده است، اظهار کرد: به همت شما پزشکان و محققانی که در جمع ما هستند، همچون دکتر ملک‌زاده، دکتر فرهادی و دکتر منافی علوم‌پزشکی توانسته است ایران را در دنیا مطرح کند.

 خاتمی افزود: امیدواریم به همت دولت تدبیر و امید و تلاش‌های دکتر هاشمی شاهد پیشرفت‌های بیشتر باشیم. وی در خاتمه سخنانش دکتر برقعی را سرمایه ارزشمند پزشکی، فکری و فرهنگی دانست و برای او و جامعه پزشکان آرزوی موفقیت کرد. در مراسم تجلیل از خدمات دکتر برقعی علاوه بر وزیر بهداشت، جمع زیادی از استادان دانشگاه علوم‌پزشکی تهران و مشهد حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
کدام خاتمی ؟ سخنان متفاوت سید محمد خاتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس جالب از اتاق کار وزیر سید محمد خاتمی


وزیر سابق علوم اکنون به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس به فعالیت علمی در این دانشگاه مشغول است.

خبرگزاری فارس: وزیر سابق علوم اکنون به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس به فعالیت علمی در این دانشگاه مشغول است.  

جعفر توفیقی  در خصوص کاغذهای کوچکی که تمام دیوارهای اتاقتان را پرکرده است گفت: این کاغذها پروژه‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویانم است که تعدادی را خوانده‌ام و تعدادی را باید بخوانم، پایین‌ترها را خوانده‌ام و آنهایی که بالاتر هستند در اولویت خواندن قرار دارند، می‌ترسم اگر این کار را نکنم پروژه‌های دانشجویانم روی میزم گم شوند.