اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمجید سرمربی دورتموند از دروازه‌بان ایران


سرمربی دورتموند پس از برتری شاگردانش مقابل برانشوایگ عملکرد دروازه‌بان تیم ملی کشورمان را مورد تمجید قرار داد.

ورزش سه: سرمربی دورتموند پس از برتری شاگردانش مقابل برانشوایگ عملکرد دروازه‌بان تیم ملی کشورمان را مورد تمجید قرار داد.
 
تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ شب گذشته (جمعه) در نخستین دیدار هفته نوزدهم بوندس‌لیگا 2 بر یک مغلوب میهمان خود، دورتموند شد. در این دیدار با وجود اینکه دنیل داوری، سنگربان ایرانی برانشوایگ 2 گل از پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابونی دورتموند دریافت کرد ولی عملکرد خوبی داشت.

دروازه‌بان 26 ساله تیم ملی کشورمان در ابتدای این بازی کمی دستپاچه بود ولی در جریان بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد و موقعیت‌های خوبی از حریف گرفت. او در طول 90 دقیقه تیمش را در بازی نگه داشت و حتی مانع گلزنی مارکو رویس، مهاجم ملی‌پوش آلمان شد.

داوری پس از شکست برانشوایگ مقابل دورتموند گفت: مطمئن هستم اوضاع به این منوال باقی نخواهد ماند و می‌توانیم بازی‌های خودمان را با برد پشت‌سر بگذاریم. می‌توانیم با به اثبات رساندن خودمان در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا به جایگاه بالاتری صعود کنیم. خوب بازی کردیم ولی نیاز داریم که تلاش بیشتری از خود نشان دهیم.

یورگن کلوپ، سرمربی دروتموند هم با تمجید از عملکرد دنیل داوری گفت: در این دیدار موقعیت‌های زیادی برای گشودن دروازه برانشوایگ داشتیم اما دنیل داوری به طرز باورنکردنی مانع گلزنی بازیکنان ما شد.

شاگردان تورستن لیبرکنشت در حال حاضر با 12 امتیاز در مکان آخر جدول 18 تیمی بوندس‌لیگا قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
دورتموند-اینتراخت برانشوآیگ دروازه بان ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمجید فیفا از دروازه‌بان ناجی ایران


سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی از تیم‌های راه یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی، اشاره‌ای به تیم ملی ایران و صعودش به جمع ۸ تیم پایانی داشته است.

تسنیم: سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی از تیم‌های راه یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی، اشاره‌ای به تیم ملی ایران و صعودش به جمع ۸ تیم پایانی داشته است.

 در پایان مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 تاهیتی،‌ سایت فیفا طی گزارشی به نحوه صعود 8 تیم راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی پرداخته است. در بخشی از این گزارش با عنوان «لحظات به یادماندنی» به صعود تیم ملی ایران با وجود شکست 3 بر 2 مقابل اوکراین در آخرین بازی مرحله گروهی اشاره شده و با معرفی پیمان حسینی، سنگربان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان ناجی این تیم از وی به طور ویژه‌ای تمجید کرده است.

در این گزارش آمده است:«در دنیای فوتبال ساحلی که گل‌ها یکی پس از دیگری به ثمر می‌رسند، تیم ملی فوتبال ساحلی اوکراین می‌تواند خودش را به خاطر حذف از مرحله گروهی، تیمی بسیار بدشانس تلقی کند.  3 دقیقه و 18 ثانیه مانده به پایان بازی‌ در حالی که نماینده اروپای شرقی با 3 گل از حریف آسیایی خود پیش بود، ضربه پیمان اکبری همه چیز را به نفع ایران تغییر داد.»

در ادامه این گزارش عنوان شده است:«این واقعیت که شوت حسینی به عنوان دروازه‌بان ایران تمام طول زمین را پیمود تا وارد دروازه اوکراین شود تنها بر اندوه این تیم افزود. با این گل و به لطف پیروزی برزیل به عنوان صدرنشین گروه مقابل سنگال، ایران برای اولین بار در 5 دوره حضورش در جام جهانی فوتبال ساحلی به مرحله حذفی راه پیدا کرد.»

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها باید به مصاف روسیه برود.