اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمجید سایت هلندی از علیرضا جهانبخش


بنابه نوشته یک سایت هلندی علیرضا جهانبخش تنها عضو نایمخن بود که مقابل گواهدایگلز با توپ خوب بازی کرد.

خبرگزاری فارس: بنابه نوشته یک سایت هلندی علیرضا جهانبخش تنها عضو نایمخن بود که مقابل گواهدایگلز با توپ خوب بازی کرد.

شب گذشته در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی هلند تیم ان.ای.سی نایمخن مقابل گواهد ایگلز به تساوی یک بر یک رسید.

در این دیدار علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی نایمخنی‌ها از دقیقه 73 به جای یانچر در ترکیب جای گرفت.

سایت اومروپ در تحلیلی از بازی و در ارتباط با حضور 17 دقیقه‌ای بازیکن ایرانی نوشت: جهانبخش به بازی تیمش سرعت داد. در شرایطی که هواداران در ورزشگاه گوفرت به خاطر فوتبالی کسل کننده سوت می زدند، جهانبخش تازه‌وارد، به بازی نیمگن شوک وارد کرد و باعث شد چند صحنه زیبا خلق شود. ضمن آنکه بازیکن ایگلز با هنرنمایی او از زمین اخراج شد.

این سایت ادامه داد: این بازیکن ایرانی در بین نفرات تیمش تنها بازیکنی بود که با توپ راحت کار کرد.در حالیکه در این روز به طور کلی نایمخن عملکردی اشتباه داشت.

در این بازی هیگودن در دقیقه 5 برای نایمخن و توروک دقیقه 58 توروک برای گواهد ایگلز گلزنی کردند.


ویدیو مرتبط :
علیرضا جهانبخش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمجید روزنامه هلندی از علیرضا جهانبخش


روزنامه RTL هلند پس از درخشش علیرضا جهانبخش برابر آلکمار او را بهترین بازیکن تیمش در بازی شب گذشته معرفی کرد.

ایسنا: هفته‌ پانزدهم رقابت‌های لیگ هلند شب گذشته (یکشنبه) با چهار دیدار به پایان رسید.

در یکی از این دیدارها نایمخن که علیرضا جهانبخش را در ترکیب خود دارد، موفق شد با نتیجه‌ سه بر دو آلکمار را با نتیجه‌ سه بر دو شکست دهد.

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی نایمخن در این دیدار مرد اول تیمش بود و موفق شد دو بار گلزنی کند و یک پاس گل نیز برای هم تیمی‌هایش فراهم کند.

رسانه‌های هلندی پس از درخشش علیرضا جهانبخش برابر آلکمار به تمجید از بازی مهاجم جوان ایرانی نایمخن پرداختند.

روزنامه RTL هلند با تمجید از بازی جهانبخش نوشت: جهانبخش در طول 90 دقیقه‌ عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او به تنهایی برای پیروزی تیمش برابر آلکمار کافی بود. تیم نایمخن موفق شد با کمک جهانبخش به پیروزی مهمی دست یابد؛ بردی که می‌تواند آنها را از منطقه خطر جدا کند.

علیرضا جهانبخش در دقیقه‌ هفت فرصت این را داشت که اولین گل بازی را به ثمر برساند، اما او در صحنه‌ تک به تک توپ را به کنار دروازه‌ زد تا این موقعیت از دست برود. اما بال راست ایرانی نایمخن در دقیقه‌ 17 موفق شد پاس گل تیمش را برای مارنیک ورمیجل فراهم کند.

در نیمه دوم این بار علیرضا جهانبخش خود موفق شد عقب افتادگی تیمش را جبران کند و با زدن دو گل پیروزی ارزشمندی را برای تیمش به ارمغان آورد تا به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شود.