اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمجید بازیگر زن پیشکسوت از حسن روحانی


پروانه معصومی گفت: به تازگی شنیدم که رییس جمهوری سرپرستی چند کودک یتیم را هم قبول کرده است ایشان با این کار بغض من را شکست. با شنیدن این کار حال عجیبی پیدا کردم امیدوارم همه مسئولین کشور به همین شکل عمل کنند و امروز با افتخار می‌گویم به داشتن چنین رییس جمهوری بر خود می‌بالم.

شبکه ایران: پروانه معصومی درباره دیدار رییس جمهوری  با خانواده شهدا، جانبازان ، ایثارگران و ایتام به برنا گفت: این کار رییس جمهوری  الگوسازی بسیارخوبی برای این فرهنگ در جامعه است.

وی در ادامه افزود: البته همه ما باید بدانیم که به کسانی که وضع مالی خوبی ندارند کمک کنیم و این کار رییس جمهور بسیار کار نیک و پسندیده ای بود.

بازیگر سریال «پلیس جوان» خاطر نشان کرد: حجت الاسلام سید حسن روحانی با این کار به ما گوشزد کرد که هیچ گاه نباید شهدا را فراموش کنیم زیرا همه ما مدیون آنها هستیم.



معصومی در ادامه گفت: آقای روحانی مجری دولت هستند و این کار نیک و پسندیده را از ابتدای روی کارآمدنشان در دولت یازدهم انجام دادند اما همه ما باید بدانیم که این کار یک وظیفه انسانی است و ما باید به آن عمل کنیم.

او همچنین خاطر نشان کرد: یکی از کارهای زیبایی که شبکه تلویزیونی مستند انجام داد این است که فیلم‌هایی که شهید آوینی در زمان حیاتش گرفته بود را نمایش می‌دهد. تلویزیون باید نمایش این گونه آثار را بیشتر کند تا به واسطه آن همیشه رشادت‌ها و دلاوری های شهدا برای ما باقی بماند.

این بازیگر پیشکسوت  در ادامه افزود: به تازگی شنیدم که رییس جمهوری  سرپرستی چند کودک یتیم را هم قبول کرده است ایشان با این کار بغض من را شکست. با شنیدن این کار حال عجیبی پیدا کردم امیدوارم همه مسئولین کشور به همین شکل عمل کنند زیرا زمانی که بی پناهی و معصومیت این کودکان را می‌بینم به شدت ناراحت می‌شوم و دیدن آنها دلم را به درد می‌آورد و امروز با افتخار می‌گویم به داشتن چنین رییس جمهوری بر خود می‌بالم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: همه ما مردم ایران باید از رییس جمهور خودمان الگو بگیریم زیرا تعداد این کودکان در کشور بسیار است و هر چقدر هم که کمک کنیم بازهم کم است.


ویدیو مرتبط :
تمجید جانانه مقام معظم رهبری از دکتر حسن روحانی HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شباهت جالب بازیگر مشهور طنز با حسن روحانی/ عکس



تصویر جالب از حسن روحانی,شباهت جالب بازیگر مشهور طنز با حسن روحانی,شباهت بازیگر مشهور طنز با حسن روحانی

شباهت جالب بازیگر مشهور طنز با حسن روحانی/ عکس

تصویر جالب از حسن روحانی,شباهت جالب بازیگر مشهور طنز با حسن روحانی,شباهت بازیگر مشهور طنز با حسن روحانی

نامه