اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمجید آمریکا از نقش ترکیه در مقابله با داعش



اخبار,اخبار بین الملل, نقش ترکیه در مقابله با داعش

آنکارا در این جنگ متحدی قدرتمند برای ما بوده و نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به اهمیت ترکیه برای واشنگتن در مبارزه علیه گروهک داعش، گفت: آنکارا در این جنگ متحدی قدرتمند برای ما بوده و نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کند.

به گزارش مهر به نقل از رأی الیوم، «جف راتکه» طی کنفرانسی مطبوعاتی با اشاره به نقش ترکیه در مبارزه علیه داعش گفت: این کشور متحدی قدرتمند در نبرد علیه داعش است.

وی با اشاره به اظهارات باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا که در نشست سران کشورهای گروه 7 در آلمان خواستار تلاش های بیشتر به منظور توقف ورود تروریست های خارجی به سوریه و عراق شده بود، بر تداوم هماهنگی با ترکیه به منظور توقف ورود تروریست ها به این دو کشور بحران زده تاکید کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در مورد «کیس برومفلید» شهروند آمریکایی نیز که در نبرد علیه داعش در شهر کوبانی کشته شد، گفت: دولت آمریکا به دنبال ورود شهروندانش به جنگ علیه داعش یا جنگ در کنار داعش نیست.


  اخبار  بین  الملل  - مهر  


ویدیو مرتبط :
مقابله به مثل جوانان ترکیه ای با آمریکا بعد از 11 سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا از همکاری اربیل و بغداد برای مقابله با داعش حمایت می کند



اخبار, اخبار بین الملل,تروریست های گروه داعش

 

 اخبار بین الملل - آمریکا از همکاری اربیل و بغداد برای مقابله با داعش حمایت می کند

جنفر ساکی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از همکاری دولت عراق و دولت منطقه کردستان استقبال کرد.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر ساکی گفت ما از گام هایی که دولت فدرال و دولت منطقه کردستان برای همکاری در طرح امنیتی برداشته اند و باعث افزایش توان نیروهای ارتش عراق برای مقابله با داعش می شود، استقبال می کنیم.


وی افزود ما بغداد و اربیل را برای ادامه و افزایش همکاری علیه تهدید فوری داعش که متوجه همه آنان است تشویق می کنیم.
اخبار بین الملل - واحد مرکزی خبر