اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمایل بازیگر مشهور به بازی در مرد عنکبوتی


کریس اوانز، بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» در دنیای سینمایی مارول، خواستار حضور این شخصیت در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) که در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد می‌شود، شده است.

وب‌سایت زومجی: کریس اوانز، بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» در دنیای سینمایی مارول، خواستار حضور این شخصیت در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) که در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد می‌شود، شده است.

کریس اوانز خواستار حضور در Spider-Man: Homecoming شد

شبکه ام تی وی در مصاحبه‌ای با کریس اوانز، از او پرسید دوست دارد در کدام فیلم مارول حضور یابد و او در پاسخ گفت: «محافظین کهکشان 2» (Guardians of the Galaxy 2). با این حال، چند لحظه بعد پاسخ خود را تغییر داد و گفت: «کاپیتان آمریکا بیشتر اهل فعالیت روی زمین است و محافظین کهکشان بیش از حد فضایی است.» او سپس گفت فیلم‌های مرد عنکبوتی برای او مناسب‌تر خواهند بود. کریس اوانز در این رابطه توضیح داد:

 شاید فیلم‌های بعدی مرد عنکبوتی. آن فیلم‌ها قرار است شگفت‌انگیز باشند و من فکر می‌کنم تام هالند در نقش مرد عنکبوتی همه را شگفت زده کند. در نتیجه ترجیح می‌دهم در فیلم مرد عنکبوتی حضور پیدا کنم.

اوانز و هالند اخیرا در نقش کاپیتان آمریکا و مرد عنکبوتی در «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) حضور پیدا کردند. همچنین اوانز در مصاحبه‌ای از راحت‌تر بودن نقش کاپیتان آمریکا پس از حضور در چند فیلم صحبت کرد. وی در آن مصاحبه نیز گفت حاضر است هر جا که نیاز باشد در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کند. او در این رابطه گفت:

 احساس می‌کنم در خانه خودم هستم. هروقت از من بخواهند حضور افتخاری داشته باشم، این کار را انجام خواهم داد. از عضویت در دنیای سینمایی مارول خوشحالم. مارول دارد کاری را انجام می‌دهد که هیچکس تا به حال مانندش را انجام نداده است. تداخل جالب داستان‌ها و شخصیت‌ها از فیلم‌های مختلف جالب است.

فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در ماه جولای ۲۰۱۷ (مرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. کارگردان این فیلم یان واتس خواهد بود که سابقه کار با کوین بیکن فیلم «ماشین پلیس» (Cop Car) را دارد. مایکل کیتون نیز قرار است نقش منفی فیلم را بازی کند.


ویدیو مرتبط :
دعوت بازیگر مشهور ایرانی، از بازیگر مشهور ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر مرد مشهور سینما هم خواننده شد


آلبوم موسیقی «خورشید» با خوانندگی امیرحسین مدرس و صدای امین تارخ وارد بازار موسیقی خواهد شد.

آلبوم موسیقی «خورشید» با خوانندگی امیرحسین مدرس و صدای امین تارخ وارد بازار موسیقی خواهد شد.

 آلبوم موسیقی «خورشید» شامل نغمه‌های عاشورایی است که توسط امیرحسین مدرس خوانده و روانه بازار موسیقی خواهد شد.