اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمام مدارس کشور فردا تعطیل است


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: تمام مدارس فردا تعطیل هستند و این تعطیلی شامل مدارسی که در روزهای پنج‌شنبه دارای آموزش رسمی تحصیل هستند، می‌شود.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: تمام مدارس فردا تعطیل هستند و این تعطیلی شامل مدارسی که در روزهای پنج‌شنبه دارای آموزش رسمی تحصیل هستند، می‌شود.

علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: اکثر مدارس کشور روزهای پنج‌شنبه تعطیل هستند ولی هنوز اندک مدارسی وجود دارند که در روزهای پنج‌شنبه دارای آموزش رسمی تحصیل هستند.

وی ادامه داد: مدارس دونوبته‌ای که یک نوبت آن، ابتدایی و نوبت دیگر، راهنمایی هستند و مدارسی که هر دو نوبت، ابتدایی هستند، مشکلی از بابت تعطیلی روز پنج‌شنبه ندارند اما مدارسی که هر دو نوبت متوسطه هستند، در روزهای پنج‌شنبه دایرند.

فرهادی گفت: تعداد مدارسی که در روزهای پنج‌شنبه دایر هستند، بسیار کم است و ما در تلاش هستیم که تمام مدارس کشور یک‌نوبته شود.

وی افزود: با توجه به تعطیلی مدارس تا روز 16 فروردین 92، دبیرستان‌های دو نوبته نیز فردا تعطیل هستند و تمام مدارس کشور از 17 فروردین دایرند.


ویدیو مرتبط :
مشهد سفید پوش شد/ فردا مدارس همدان تعطیل است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدارس کشور فردا و پس فردا تعطیل نیستند



 اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,وزارت آموزش و پرورش

معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که مدارس کشور تا روز چهارشنبه 26 اسفند دایر هستند.

رسول پاپایی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر که مدارس کشور تا روز چهارشنبه 26 اسفندماه دایر هستند اظهار کرد: انتشار شایعات مربوط به تعطیلی مدارس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه جاری به نقل از وزیر آموزش و پرورش صحت ندارد.

وی افزود: کانال خبری جعلی تحت عنوان «وزارت آموزش و پرورش» اقدام به اعلام تعطیلی مدارس کرده که جعلی است و خانواده ‌ها به هیچ وجه نباید چنین شایعاتی را جدی بگیرند.


  اخباراجتماعی  -  ایسنا