اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمام امکانات هلال‌احمر درخدمت مسافران


رییس جمعیت هلال احمر گفت: برای پیشگیری از حوادث جادهای و افزایش فرهنگ ایمنی و ترافیک همه باید کمک کنند.

تابناک: رییس جمعیت هلال احمر گفت: برای پیشگیری از حوادث جادهای و افزایش فرهنگ ایمنی و ترافیک همه باید کمک کنند.

سید امیرمحسن ضیایی روز شنبه در بازدید از پایگاه امداد و نجات همای سعادت دلیجان اظهارکرد: روزانه شش هزار امدادگر این جمعیت در سراسر کشور در پایگاه های امدادی ثابت، سیار وموقت به مسافران نوروزی خدمات ارایه می دهند.

وی تعداد این پایگاه ها در سطح کشور را یک هزار و 350 پایگاه اعلام کرد.

وی گفت: در استان مرکزی نیز 44 پایگاه ثابت و سیار برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی راه اندازی شده که چهار پایگاه آن در دلیجان است.

رییس جمعیت هلال احمر دلیجان نیز اعلام کرد: دو طرح ویژه نوروزی در این شهرستان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در حال اجراست.

حمید رضا اشرفی افزود: یکی از این طرح ها ایمنی و سلامت مسافران نوروزی است که در پایگاه امداد جاده ای همای سعادت در محور ارتباطی دلیجان - اصفهان و یک پایگاه سیار در محور دلیجان - کاشان در شهر نراق از 25 اسفند ماه پارسال تا 15فروردین ماه جاری به مسافران دچار سوانح خدمات ارایه می دهند.

پایگاه همای سعادت دلیجان نبش سد 15 خرداد کیلومتر 10 جاده تهران- دلیجان واقع شده است.


ویدیو مرتبط :
برنامه های اجرایی هلال احمر دهگلان در هفته هلال احمر94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرپناه هلال احمر برای مسافران نوروزی


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آمادگی برای تغذیه اضطراری 160 هزار مسافر نوروزیخبر داد و گفت: آمادگی لازم برای اسکان اضطراری 90 هزار تن از مسافرین نوروزی نیز وجود دارد.

خبرگزاری میزان: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آمادگی برای تغذیه اضطراری 160 هزار مسافر نوروزیخبر داد و گفت: آمادگی لازم برای اسکان اضطراری 90 هزار تن از مسافرین نوروزی نیز وجود دارد.

در نشست خبری تشریح برنامه های جمعیت هلال احمر که صبح امروز در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برگزار شد،  ناصر چرخ‌ساز، درباره منابع به‌کارگیری شده درطرح نوروزی 95، با اشاره به این که در مجموع یک‌هزار و 273 پایگاه و پست امداد و نجات در ایام نوروز فعال خواهد بود، گفت: بر این اساس 501 پایگاه ثابت، 571 پست موقت، 185 پست سیار، 16 پست هوایی و بکارگیری 5 هزار 197 نفر روز نیروی عملیاتی در نوروز 95 برای خدمت‌رسانی به هموطنان فعال است.

آمادگی برای تغذیه اضطراری 160 هزار مسافر نوروزی

وی با اشاره به رشد ۴ درصدی منابع در نوروز 95، نسبت به طرح ملی امداد و نجات سال گذشته، افزود: در مجموع ۳ هزار و ۳۴۷ دستگاه خودرو و تجهیزات امدادی شامل یک‌هزار و 26 دستگاه آمبولانس، یک‌هزار و 282 خودروی امدادی، ۴۷۵ دستگاه موتورسیکلت امدادی، ۳۶۴ دستگاه خودروی نجات، ۱۲۲ دستگاه موتور آمبولانس، ۵۰ دستگاه خودروی ویژه عملیاتی، ۱9 فروند بالگرد امدادی، ۱۱ دستگاه خودروی ارتباطات، در طرح نوروی امسال برای امدادرسانی آماده است.

چرخساز با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر برای تغذیه اضطراری 160 هزار نفر مسافر نوروزی خاطر نشان کرد: همچنین آمادگی لازم برای اسکان اضطراری 90 هزار تن از مسافرین نوروزی نیز وجود دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر درباره تفاوت‌های طرح نوروزی 95 هلال‌احمر با سال گذشته، مطرح کرد: برنامه‌ریزی به‌منظور مدیریت یکپارچه طرح و ارزیابی آن با همکاری ستاد و سازمان‌های جمعیت، طراحی و اجرای سامانه مدیریت عملیات (IMS) برای مدیریت بهینه طرح، اجرای برنامه های پژوهشی و طرح‌های مطالعاتی همزمان با اجرای طرح، به‌کارگیری سامانه آنلاین در ارزیابی طرح ملی امداد و نجات نوروزی و به‌کارگیری تجربه پیشکسوتان و بازنشستگان در ارزیابی طرح از جمله تازه‌های طرح نوروزی امسال است.