اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمامی جاده های منتهی به مشهد لغزنده اند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: به دلیل بارش باران سطح تمامی جاده های منتهی به مشهد در این استان لغزنده است.

خبرگزاری ایرنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: به دلیل بارش باران سطح تمامی جاده های منتهی به مشهد در این استان لغزنده است.

سرهنگ حمیدرضا گرایلی پیش از ظهر جمعه افزود: میزان ورود مسافران نوروزی از دیروز هفتم فروردین ماه به مشهد افزایش یافته لذا هم اینک همزمان با بارش بارندگی در این شهر ترافیک نیمه سنگین در اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) حاکم است.

وی گفت: به رغم بالا رفتن حجم مسافرین ورودی به استان و شهر مشهد و بارش بارندگی در جاده ها حادثه خاصی تاکنون گزارش نشده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: در شهر مشهد طرح ترافیک زوج و فرد تا 15 فروردین ماه جاری در محدوده اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) طی ساعات هفت تا 22 همه روزه اجرا می شود.

طی روزهای عادی سال روزانه 800 هزار دستگاه خودرو در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد رفت و آمد می کنند که این میزان در زمان پیک زائر و مسافر به بیش از یک میلیون دستگاه خودرو هم افزایش می یابد.

533 دوربین نظارتی برای کنترل ترافیک، ثبت تخلفات سرعت، عبور از چراغ قرمز و تخلف در بزرگراهها، تقاطعها و میادین شهر مشهد فعال است.


ویدیو مرتبط :
جاده لغزنده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وضعیت ترافیکی جاده‌های منتهی به مشهد


فرمانده پلیس راه کشور از ممنوعیت تردد خودروها از محور قدیم نیشابور به مشهد به منظور تردد زائران پیاده به سمت حرم رضوی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده پلیس راه کشور از ممنوعیت تردد خودروها از محور قدیم نیشابور به مشهد به منظور تردد زائران پیاده به سمت حرم رضوی خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در این باره گفت: در حال حاضر با توجه به حرکت زائران پیاده به سمت حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس در اکثر محورهای منتهی به این شهر، شاهد افزایش حجم تردد خودروها هستیم، به طوری که در برخی از مقاطع سبب ایجاد ترافیک نیمه سنگین اما روان در جاده‌ها شده است.

به گفته فرمانده پلیس راه کشور ترافیک در محورهای بجنورد، نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه به سمت مشهد، پرحجم گزارش شده است.

همچنین مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه‌ کشور نیز در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام کرد: برابر آخرین اخبار دریافتی در استان‌های اصفهان ( محور دلیجان اصفهان )، آذربایجان غربی ( تکاب - شاهین دژ و پیرانشهر- نقده )، اردبیل ( اسالم - خلخال ، قزوین ( بوئین زهرا - ساوه ) ، مازندران ( ارتفاعات هراز و فیروزکوه)، همدان ( همدان- کرمانشاه)، شرق استان تهران ( امام زاده هاشم و ارتفاعات فیروزکوه) بارش برف گزارش شده است.

همچنین در استان های لرستان، مازندران، همدان، چهار محال و بختیاری، اصفهان ( کاشان - قم و اصفهان - گلپایگان)، قم ( قم - تهران ، قم - کاشان و قم- سلفچگان)، البرز ، خراسان رضوی ( نیشابور - سبزوار)، سمنان ( سمنان - گرمسار) و استان مرکزی بارش باران گزارش شده است.

بنابر اعلام این مرکز سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.