اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمامی تصاویر گلکسی S7 Edge لو رفت


گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge در رنگ‌های نقره‌ای،‌ مشکی و طلایی راهی بازار خواهند شد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در جدیدترین تصاویر منتشر شده از گوشی Galaxy S7 Edge، این تلفن همراه هوشمند در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای دیده می‌شود.

تمام تصاویر رسمی گلکسی S7 Edge به بیرون درز کرد

به‌تازگی Evleaks@ تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی S7 Edge منتشر کرده که این محصول را در سه رنگ نشان می‌دهند. در این تصاویر جلو و پشت گوشی به خوبی قابل مشاهده هستند و شباهت زیادی هم به گلکسی S6 Edge دارند.

همچنین مشخص شده که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را در تاریخ ۲۱ اسفند ماه راهی بازار کند. به احتمال زیاد گلکسی S7 Edge با قیمت ۷۹۹ دلار، ۱۰۰ دلار گران‌تر از مدل معمولی راهی بازار می‌شود.

تا این لحظه مشخص شده که پرچم‌دارهای جدید سامسونگ تفاوت‌های سخت افزاری متعددی در مقایسه با مدل سال گذشته دارند. از جمله‌ی این تغییرات می‌توان به ضد آب بودن، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، پشتیبانی از کارت حافظه، دوربین بهتر و باتری با ظرفیت بیشتر اشاره کرد.

البته در گذشته هم تصاویری از مدل مشکی و طلایی رنگ گلکسی S7 منتشر شده بود. شرکت سامسونگ قصد دارد پرچم‌دارهای جدید خودش را در تاریخ 2 اسفند ماه در نمایشگاه MWC 2016 معرفی کند. لازم به ذکر است دو شرکت ال جی و هواوی هم در این روز کنفرانس‌های خبری خودشان را برگزار خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از گلکسی S7 Edge در رنگ‌های مختلف را مشاهده کنید:

تمام تصاویر رسمی گلکسی S7 Edge به بیرون درز کرد

تمام تصاویر رسمی گلکسی S7 Edge به بیرون درز کرد

تمام تصاویر رسمی گلکسی S7 Edge به بیرون درز کرد


ویدیو مرتبط :
مقایسه گلکسی S8 پلاس و گلکسی S7 Edge

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر دوربین و بدنه‌ گلکسی S7 لو رفت


به‌تازگی تصاویر جدیدی از دوربین و بدنه‌ی جلوی گوشی Galaxy S7 منتشر شده که تقریبا کاربران را با ظاهر این محصول آشنا می‌کنند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: به‌تازگی تصاویر جدیدی از دوربین و بدنه‌ی جلوی گوشی Galaxy S7 منتشر شده که تقریبا کاربران را با ظاهر این محصول آشنا می‌کنند.

تصاویر دوربین جلو و بدنه‌ی گوشی گلکسی S7 به بیرون درز کرد

سامسونگ تا کمتر از یک ماه دیگر گوشی گلکسی S7 را در نمایشگاه MWC 2016 معرفی خواهد کرد. در تصاویر جدیدی که از این گوشی منتشر شده با دوربین جلوی این محصول آشنا خواهید شد. به نظر می‌رسد که این دوربین‌های جلو برای مدل SM-G930F ساخته شده‌اند. با توجه به این تصاویر مشخص شده که رابط‌های دوربین جلوی گوشی گلکسی S7 در کنار قرار گرفته‌اند و این درحالی است که رابط‌های دوربین جلوی گلکسی S6 در مرکز قرار داشتند.

تصاویر دوربین جلو و بدنه‌ی گوشی گلکسی S7 به بیرون درز کرد
دوربین جلوی گوشی گلکسی S7

تصویر دومی که از این گوشی منتشر شده مربوط به پنل جلوی پرچم‌دار جدید سامسونگ می‌شود. این تصویر  مربوط به مدل‌ آزمایشی گوشی گلکسی S7 است که شباهت‌های این گوشی با گلکسی S6 را نشان می‌دهد.

تصاویر دوربین جلو و بدنه‌ی گوشی گلکسی S7 به بیرون درز کرد
بدنه‌ی جلوی گلکسی S7

تا این لحظه مشخص شده که گوشی جدید سامسونگ در مدل‌های مختلف با اندازه‌های ۵٫۵ اینچ و ۵٫۱ اینچ راهی بازار خواهند شد. البته در شایعات قبلی گفته شده بود که این شرکت قصد دارد پرچم‌دار جدیدش را در مدل‌های مختلف راهی بازار کند. مدتی پیش هم اطلاعات سخت افزاری این گوشی در برنامه‌ی AnTuTu منتشر شد. در این اطلاعات گفته شده که گلکسی S7 با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ و صفحه‌نمایش ۵٫۱ اینچی با کیفیت QHD راهی بازار می‌شود. همچنین به این موضوع اشاره شد که تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. وجود دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی روی این گوشی تایید شده و همچنین مشخص شده که دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

در شایعات گفته شده که گلکسی S7‌ از درگاه کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش حساس به‌فشار برای آن در نظر گرفته شده است. این احتمال هم وجود دارد این تلفن همراه یک مدل دو سیم‌کارته داشته باشد.