اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تماشای یک فیلم سینمایی با پرویز پرستویی


عوامل فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میر کریمی جمعه شب 24 تیرماه در سینما استقلال حاضر می شوند.

خبرآنلاین: جمعه شب 24 مرداد ساعت 20 میرکریمی کارگردان فیلم، پرویز پرستویی بازیگر و سایر عوامل فیلم با حضور در سینما استقلال فیلم «امروز» را به صورت ویژه با مردم تماشا خواهند کرد.

همچنین قرار است در این برنامه، از طرف موسسه خیریه کودکان بدسرپرست، از پرویز پرستویی و رضا میرکریمی تقدیر شود.

«امروز» اولین همکاری میرکریمی با پرویز پرستویی به شمار می‌رود. این فیلم براساس طرحی از رضا میر کریمی است و فیلمنامه‌ آن را شادمهر راستین و رضا میر کریمی نوشته‌اند.

در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیر کربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کُرکوندی، امین می‌ری، شهلا نَدری، شیرین فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان امروز آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌کار در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.


ویدیو مرتبط :
خاطرات پرویز پرستویی: مواجهه با یک روحانی بعد از تماشای فیلم «مارمولک»

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه ترین فیلم پرویز پرستویی کلید خورد



 

 

تازه ترین فیلم پرویز پرستویی کلید خورد

 

فیلم سینمایی «من و زیبا» تازه ترین پروژه سینمایی پرویز پرستویی در شمال کشور کلید خورد.

کارگردانی این فیلم برعهده فریدون حسن پور بوده و به غیر از پرستویی بازیگرانی نظیر شهاب حسینی، دریا آشوری، رضا ناجی، حدیث میرامینی، سیما خزرآبادی و عمار آقایی در آن ایفای نقش میکنند.

«من و زیبا» داستان زندگی پیرمردی است که در مواجه با اطرافیانش با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو می شود. جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی «من و زیبا» را برعهده دارد و تولید طوری پیش میرود که فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود.... / شبکه ایران