اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تماس وزیر دفاع با سردار نقدی


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چندی پیش سردار دهقان وزیر دفاع با من تماس گرفتند و گفتند قرار است جلسه ای در این خصوص برگزار کنند.

انتخاب: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در خصوص توصیه مقام معظم رهبری به دولت برای کمک گرفتن از بسیج در امر اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: چندی پیش سردار دهقان وزیر دفاع با من تماس گرفتند و گفتند قرار است جلسه ای در این خصوص برگزار کنند.سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با راه دانا در خصوص توصیه مقام معظم رهبری به دولت برای کمک گرفتن از بسیج در اقتصاد مقاومتی و استقبال دولت از این برنامه‌ها اظهار داشت: چندی پیش سردار دهقان وزیر دفاع با من تماس گرفت و گفت قرار است جلسه ای در این خصوص برگزار کنند.وی با بیان اینکه هنوز منتظر اعلام زمان نهایی این جلسه هستیم، گفت: این جلسه پس از پیشنهاد رهبری و با پیگیری آقای جهانگیری قرار است برگزار شود.

نقدی همچنین تصریح کرد: در اوایل دولت قبلی طبق روال گذشته، برخی از پیشنهادات خود را در عرصه اقتصاد مقاومتی به صورت مکتوب به دولت ارائه دادیم که البته جوابی هم به ما داده نشد.رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: ما این طرح ها را به صورت پیشنهاد به دولت داده ایم؛ ولی طراحی اصلی بر عهده خود دولتمردان است.


ویدیو مرتبط :
نامه سردار سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سردار وحیدی به اظهارات وزیر دفاع آمریكا



 واکنش سردار وحیدی به اظهارات وزیر دفاع آمریكا

 

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واكنش به اظهارات وزیر دفاع آمریكا كه در سفر به منطقه خلیج‌فارس مدعی شده بود سیاست‌های ستیزه‌جویانه ایران مایه نگرانی همگان است، گفت:

 

سیاست‌های ایران صلح‌جویانه و در راستای صلح و ثبات در منطقه است و این سیاست‌های جنگ‌افروزانه، سلطه‌طلبانه و مداخله جویانه آمریكاست كه جهان به ویژه منطقه خاورمیانه را متشنج و ناامن كرده است.

به گزارش ایلنا ، سردار وحیدی تصریح كرد: ما با كشورهای منطقه و همسایگان خود روابط خوب و سازنده‌ای داریم و این سران جنگ‌طلب و مداخله‌جوی آمریكایی هستند كه تلاش می‌كنند با طرح مسایل واهی و ایجاد تفرقه، به روابط خوب میان كشورهای منطقه آسیب برسانند.

وی افزود: البته این سناریو نیز در راستای بهانه‌جویی برای تداوم حضور نامشروع و فروش تسلیحات در منطقه است .

وزیر دفاع گفت: مردم منطقه از ایران اسلامی نگران نیستند. مردم منطقه از رژیم جنگ‌طلب آمریكا نگرانند كه با حمله به عراق و افغانستان و حمایت همه‌جانبه و بی‌قید و شرط از رژیم صهیونیستی ، میلیون‌ها نفر را قربانی سیاست‌های تجاوزكارانه خود كرده است.

سردار وحیدی در پایان تصریح كرد: ما بارها اعلام كرده‌ایم توان دفاعی ایران در خدمت صلح و آرامش منطقه است و این را در عمل به اثبات رسانده‌ایم.../ایلنا