اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تماس تلفنی کوهنورد ایرانی مفقود شده


سه نفر از کوهنوردان ایرانی که توسط باشگاه کوهنوردی آرش برای فتح قله برودپیک در ارتفاعات هیمالیا اعزام شده بودند در مسیر بازگشت دچار مشکل شدند و مدت یک هفته است که مفقود شده‌اند.

خبرگزاری فارس: سه نفر از کوهنوردان ایرانی که توسط باشگاه کوهنوردی آرش برای فتح قله برودپیک در ارتفاعات هیمالیا اعزام شده بودند در مسیر بازگشت دچار مشکل شدند و مدت یک هفته است که مفقود شده‌اند.

ساعت 19:30 روز شنبه آیدین بزرگی، یکی از کوهنوردان مفقودشده طی تماسی با کمپ برودپیک تقاضای کمک کرد. او در تماس خود گفت تغییر محل داده و ارتفاع را سه‌هزارو500متر اعلام کرده که اشتباه است، اما سایر مشخصات با عکس‌ها و نقشه‌های منطقه مطابقت دارد. مسوولان این باشگاه اعلام کرده‌اند به نظر می‌رسد آنها همان مسیری را که اشتباه پایین رفته بودند، دوباره به بالا بازگشته‌اند و به بالای سر یک دیواره مهیب رسیده‌اند.


ویدیو مرتبط :
مدرس بازاریابی تلفنی افراد واجد شرایط باید تماس تلفنی بگیرند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای تماس تلفنی سردار سلیمانی به صالحی و نجات گروگان های ایرانی در سوریه/ پادشاه عربستان خطاب به احمدی نژاد: آیا من مشروب می خورم ؟



اخبار,اخبارسیاست  خارجی ,علی اکبر صالحی

نخست وزیر قطر گفت که تنها راه این است که در الجزیره پیام بدهم و ...

 علی اکبر صالحی رئیس فعلی سازمان انرژی اتمی و وزیر خارجه سابق در مصاحبه با مجله دیپلمات خاطرات جالب و مهمی را از دوره وزارت خود مطرح کرده است که بخشی از آن در ادامه می آید.

ماجرای تماس تلفنی سردار قاسمی به صالحی و نجات گروگان های ایرانی
 علی اکبر صالحی در گفت و گو با مجله دیپلمات: یک روز سردار عزیز آقای سلیمانی به من زنگ زد که «آقای صالحی می خواهند 48 گروگان ایرانی در سوریه را فردا اعدام کنند، چه کار کنیم؟» به ذهنم رسید که با نخست وزیر قطر تماس بگیرم. گفتم: «ما این اقدام معارضان سوریه را از چشم شما میبینیم. شما بی جهت خودتان را در آنجا درگیر کرده اید».

او هم به ما می گفت که شما روی اسب باخته شرط بندی کرده اید که بحث جدایی بود. گفتم: «آقای نخست وزیر! الان به من خبر رسیده که می خواهند فردا ۴۸ تن از عزیزان ما را اعدام کنند. اگر این اتفاق بیفتد، حداقل چیزی که می توانم بگویم و این حداقلش است، این است که نمی دانم عواقب روابط ما و شما به چه سمت و سویی خواهد رفت دیگر چیزی قابل پیش بینی نخواهد بود.» گفت: «آقای صالحی! تنها راهی که هست این است که امشب به شبکه الجزیره بروم و به صورت زنده اعلام کنم که این ۴۸ نفر را اعدام نکنند. هرکسی این کار را کند چنین و چنان...» از من خواست که آن شب تلویزیون را نگاه کنم. دیدم که ایشان آمد و بیان جالبی داشت. پس از آن معارضان جواب دادند که به پاس پیام نخست وزیر قطر دست نگه می دارند.

پادشاه عربستان خطاب به احمدی نژاد: آیا من مشروب می خورم ؟
علی اکبر صالحی در گفت و گو با مجله دیپلمات: در اجلاس اضطراری سازمان کنفرانس اسلامی در ریاض به گونه ای از آقای احمدی نژاد استقبال شد که برخی گمان می کردند این اجلاس دو میزبان دارد؛ یکی ملک عبدالله و دیگری دکتر احمدی نژاد. شبی پیش از شام، ملک عبدالله، به عصایش تکیه داده بود و حدود ۱۵ تا ۲۰دقیقه با آقای احمدی نژاد در این حالت صحبت کرد. گمان کردیم راجع به لبنان، بحرین، سوریه و... صحبت خواهد کرد، در حالی که در حد یک کلمه هم به هیچکدام از این کشورها اشاره نکرد. تعجب کردیم. تمام این ۱۵-۲۰دقیقه می گفت چرا اینقدر در رسانه هایتان به من بی حرمتی می کنید. مثلا می گفت: «عکس و فیلم من را در حال خوردن مشروب نشان می دهید؛ آیا من مشروب میخورم؟»

 

اخبار سیاست  خار جی  -  عصر ایران