اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تماس تلفنی احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی تکذیب شد



اطلاعیه دفتر رییس‌ جمهور,تماس تلفنی احمدی‌نژاد

با صدور اطلاعیه روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور

تماس تلفنی احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی تکذیب شد

مرکز روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور، برخی اخبار منتشر شده درباره «تماس تلفنی احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی برای تعویق انتخابات» را تکذیب کرد و این خبر را غیر واقع و کاملا دروغ خواند.

به گزارش ایسنا، متن تکذیبیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اظهارنظری غیرواقع و کاملا دروغ مبنی بر «تماس تلفنی دکتر احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی» برای تعویق انتخابات، به اطلاع می‌رساند که این موضوع از اساس دروغ و کذب محض می‌باشد.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور ضمن اظهار تاسف از اینگونه رفتارهای نادرست، توصیه می‌نماید که توسل به خبرسازی دروغین و اقدامات غیراخلاقی برای عاملان آن هیچگونه نتیجه‌ای نخواهد داشت.

اگرچه انتشاردهندگان چنین مطالبی بدنبال ایجاد نگرانی در مردم برای از بین بردن زمینه‌های خلق حماسه می‌باشند، ولی ملت بابصیرت، فهیم و همیشه در صحنه، بدون توجه به فضاسازی‌های کاذب، به فضل الهی با مشارکت گسترده خود در انتخابات، تمام توطئه‌ها و طراحی‌های را خنثی خواهند کرد.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور با تاکید بر بی‌پایه و اساس بودن اینگونه شایعات، طرح آن در آستانه انتخابات را مصداق بارز تشویش اذهان عمومی دانسته و پیگیری قضایی آن را تا رسیدن به نتیجه نهایی برای خود محفوظ می‌داند. همچنین به مراجع ذی‌صلاح قضایی نیز موکداً توصیه می‌شود با عوامل انتشار اینگونه شایعات و اخبار دروغین، طبق قانون برخورد کند.»/ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
انحراف دولتهای هاشمی. خاتمی و احمدی نژاد. قسمت 2 ( جلسه 297 کلبه کرامت. تاریخ طرح ریزی استراتژیک ۱)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب تماس احمدی‌ نژاد با خاتمی و هاشمی


مرکز روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور اظهار نظر غیر واقع مبنی بر «تماس تلفنی احمدی نژاد با خاتمی و هاشمی» برای تعویق انتخابات را قویا تکذیب کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: مرکز روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور اظهار نظر غیر واقع مبنی بر «تماس تلفنی احمدی نژاد با خاتمی و هاشمی» برای تعویق انتخابات را قویا تکذیب کرد.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور اظهار نظر غیر واقع مبنی بر «تماس تلفنی احمدی نژاد با خاتمی و هاشمی» برای تعویق انتخابات را قویاً تکذیب کرد.

«متن تکذیبیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اظهار نظری غیر واقع و کاملا دروغ مبنی بر «تماس تلفنی دکتر احمدی نژاد با خاتمی و هاشمی» برای تعویق انتخابات، به اطلاع می رساند که این موضوع از اساس دروغ و کذب محض می باشد.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور ضمن اظهار تاسف از اینگونه رفتارهای نادرست، توصیه می نماید که توسل به خبرسازی دروغین و اقدامات غیر اخلاقی برای عاملان آن هیچگونه نتیجه ایی نخواهد داشت.

اگر چه انتشار دهندگان چنین مطالبی بدنبال ایجاد نگرانی در مردم برای از بین بردن زمینه های خلق حماسه می باشند، ولی ملت بابصیرت، فهیم و همیشه در صحنه، بدون توجه به فضاسازیهای کاذب، به فضل الهی با مشارکت گسترده خود در انتخابات، تمام توطئه ها و طراحی های را خنثی خواهند کرد.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور با تاکید بر بی پایه و اساس بودن اینگونه شایعات، طرح آن در آستانه انتخابات را، مصداق بارز تشویش اذهان عمومی دانسته و پیگیری قضایی آن را تا رسیدن به نتیجه نهایی برای خود محفوظ می داند. همچنین به مراجع ذی‌صلاح قضایی نیز موکدا توصیه می شود با عوامل انتشار اینگونه شایعات و اخبار دروغین، طبق قانون برخورد کند.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور»