اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تلفن‌ های عمومی هم لمسی شد /عکس


باجه های تلفن در شهر نیویورك با نصب صفحات هوشمند به تبلت هایی تبدیل خواهند شد كه امكان دسترسی به اینترنت و سایر اطلاعات شهری را فراهم می كنند.

خبرگزاری ایسنا: باجه های تلفن در شهر نیویورك با نصب صفحات هوشمند به تبلت هایی تبدیل خواهند شد كه امكان دسترسی به اینترنت و سایر اطلاعات شهری را فراهم می كنند.

 دپارتمان فناوری اطلاعات شهر نیویورك تا یك ماه آینده طرح آزمایشی تجهیز 250 باجه تلفن به صفحات لمسی هوشمند را آغاز می‌كند.

باجه های تلفن جدید دارای صفحات هوشمند 32 اینچی ضد آب و ضد گرد و غبار هستند كه علاوه بر دسترسی به اینترنت و امكان برقراری تماس اینترنتی اسكایپ، اطلاعات مختلف شهری شامل نزدیك ترین رستوران ها، فروشگاه ها و وضعیت ترافیك منطقه را به زبان های مختلف و به صورت رایگان در اختیار كاربر قرار می دهند.

پس از اجرایی شدن این طرح و بررسی نتایج، به مرور تمامی 12 هزار و 800 باجه تلفن این شهر به صفحات هوشمند لمسی مجهز خواهند شد.



 در آینده نیز این باجه های هوشمند به هات اسپات های وای فای برای امكان دسترسی سایر دستگاه ها به اینترنت تبدیل خواهند شد.

باجه های رایانه‌یی نیز برای ایستگاه های مترو در نظر گرفته شده اند كه دارای صفحات لمسی 22 اینچی هستند و امكان دسترسی به اینترنت و چك كردن ایمیل را فراهم می كنند.    


ویدیو مرتبط :
بررسی کیوسک لمسی | استند لمسی | میز لمسی | فریم لمسی | ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس های جالب از یک گرمابه عمومی سنتی


تصاویری جالب از یک گرمابه عمومی سنتی