اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تلفات نظامی عراق در انفجار انتحاری در تکریت


منابع امنیتی عراق از کشته و زخمی شدن ۴۰ نظامی عراقی بر اثر دو انفجار همزمان در جنوب تکریت خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم: یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق اعلام کرد که بر اثر دو انفجار انتحاری در جنوب تکریت تاکنون 40 نفر کشته و زخمی شدند.

به گفته این منبع امنیتی، یک عامل انتحاری عصر امروز با تانکر بمب گذاری شده به رستورانی واقع در جنوب تکریت و در پی آن یک عامل انتحاری دیگر با خودروی بمب گذاری شده به این رستوران حمله کرد.

منابع بیمارستانی عراق اعلام کردند که در این دو حمله انتحاری 40 نیروی ارتش عراق کشته و زخمی شدند.

این خودروها در 40 کیلومتری جنوب تکریت متوقف شده بودند که هم زمان با عبور کاروانی از خودروهای ارتش و نیروهای داوطلب منفجر شدند.


ویدیو مرتبط :
انفجار انتحاری در عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۴۷ زخمی در انفجار انتحاری کرکوک عراق



انفجار انتحاری کرکوک عراق ,  انفجار در عراق

۴۷ زخمی در انفجار انتحاری کرکوک عراق

انفجار انتحاری در نزدیکی منزل یکی از نمایندگان مجلس عراق در کرکوک ۴۷ زخمی برجای گذاشت.

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای «الحیات» در یک انفجار انتحاری در کرکوک عراق که منزل «عماد یوحنا» نماینده مسیحی مجلس عراق در آن نشانه گرفته شده بود، ۴۷ نفر زخمی شدند.

یک سرتیپ پلیس عراق اعلام کرد که یک انتحاری با یک خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی منزل این نماینده پارلمانی خود را منفجر کرد که طی آن ۴۷ نفر از جمله سه فرزند یوحنا زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، زخمی‌ها بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و گفته می‌شود حال 4 زخمی وخیم است./فارس