اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تلفات سانحه قطار تهران - مشهد 1 نفر است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان تعداد کشته های سانحه قطار مسافربری در ایستگاه امروان دامغان را همان یک نفر بیان کرد و آمارهای دیگر در این زمینه را رد کرد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان تعداد کشته های سانحه قطار مسافربری در ایستگاه امروان دامغان را همان یک نفر بیان کرد و آمارهای دیگر در این زمینه را رد کرد.

ˈعلی شکرالهیˈ گفت: در این حادثه یک نفر فوت کرد و امدادگران این جمعیت 30 تا 35 نفر مصدوم را نیز منتقل کردند که از این تعداد دو نفر مجروحیت بیشتری داشتند و بقیه سطحی بودند.

وی با بیان اینکه قریب 25 نفر نیروی امدادگر جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به این حادثه فعالیت داشتند گفت: عملیات امدادی به این حادثه ساعت 3و30دقیقه دقیقه بامداد جمعه به پایان رسید.

وی در تشریح این جادثه افزود: بر اثر برخورد قطار مسافربری به قطار باری در ایستگاه امروان واگن اول برخورد سختی با لوکوموتیو داشت و به علت خالی بودن کوپه های اول این واگن خوشبختانه تعداد تلفات بسیار کم بوده است.

شکرالهی حال مصدومان منتقل شده به بیمارستان های این استان را رضایت بخش دانست و گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان سمنان در مجموع سه ساعت و نیم در حال فعالیت های امدادی نظیر رهاسازی مجروحان و انتقال آنان به مراکز درمانی بوده اند.

قطار فوق العاده ساعت 17 تهران - مشهد حوالی ساعت 23 پنجشنبه در ایستگاه امروان دامغان با یک قطار باری برخورد کرد که بلافاصله نیروهای امدادی برای امدارسانی به حادثه دیدگان به محل اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان نیز پیش از این تعداد کشته های این حادثه را یک نفر اعلام کرده بود.

این درحالی است که معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت وگو با ایرنا تعداد کشته های این سانحه را دو نفر اعلام کرده است.


ویدیو مرتبط :
سانحه هوایی هواپیمایی ماهان تهران به مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سانحه ریلی در محور تهران ـ مشهد: خروج از ریل چند واگن قطار مسافربری



سانحه ریلی در محور تهران ـ مشهد: خروج از ریل چند واگن قطار مسافربری

محور تهران ـ مشهد در محدوده راه‌آهن شمال شرق، امشب شاهد سانحه ریلی بود.

به گزارش فارس، امشب در محدوده راه‌آهن شمال شرق کشور در حوزه استحفاظی استان سمنان، سانحه ریلی برای قطار مسافری مسیر تهران ـ مشهد به وقوع پیوست.

بررسی‌های اولیه حاکی است که این قطار مسافری در حوالی ایستگاه بیابانک استان سمنان دچار سانحه شده و واگن‌هایی از این قطار از مسیر ریلی خارج شده است.

*هیچ‌یک از مسافران سانحه ریلی امشب مسدوم نشده‌اند

رئیس ایستگاه راه‌آهن سمنان گفت: خوشبختانه هیچ‌یک از مسافران سانحه ریلی امشب مصدوم نشده‌اند.

محسن اعتماد در تشریح جزئیات سانحه ریلی امشب که در حوزه استحفاظی راه‌آهن شمال‌شرق کشور رخ داد، اظهارداشت: این سانحه ریلی در حوالی ایستگاه بیابانک و برای قطار مسافری مسیر تهران ـ مشهد رخ داده است اما خوشبختانه هیچ‌یک از مسافران این قطار مسافری دچار سانحه نشده‌اند.

وی تصریح کرد: در این سانحه، یکی از سالن‌های مربوط به موتورخانه از خط خارج شده است که این امر به طور ذاتی و با توجه به ویژگی‌های محل نصب این دست سالن‌ها ارتباطی به مسافران ندارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تمام پرسنل و مسافران قطار مسافری تهران ـ مشهد در سلامت کامل به‌سر می‌برند و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد./فارس