اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تلاش ناکام دو مردجوان برای اسیدپاشی به صورت دخترجوانی که مدیر اجرایی شرکت شان بود



اخبار حوادث - تلاش ناکام دو مردجوان برای اسیدپاشی به صورت دخترجوانی که مدیر اجرایی شرکت شان بود

عاملان اسیدپاشی نافرجام به یک دختر تهرانی دو آشنا بودند که نقشه انتقامجویانه‌ای کشیده بودند.این اسیدپاشی ساعت 5 عصر روز دوشنبه در بلوار مرزداران تهران رخ داد که با تیزهوشی دختر جوان دو اسیدپاش موتورسوار تنها توانستند خودروی وی را هدف قرار دهند.

وقتی ماجرای این اسیدپاشی به پلیس 110 تهران مخابره شد مأموران بلافاصله واردعمل شدند و تیمی از اداره 16 پلیس آگاهی تهران دست به کار شد تا پرده از جزئیات این توطئه نافرجام بردارند.در تحقیقات میدانی و بررسی صحنه جرم مشخص شد که دو موتورسوار با نزدیک شدن به خودروی مدیر اجرایی یک شرکت اقدام به اسیدپاشی کرده‌اند که دختر جوان بلافاصله شیشه خودرو را بالا کشیده و صدمه آنچنانی ندیده است.


این دختر که وحشت کرده بود در تحقیقات پلیسی گفت که در یک شرکت مدیر اجرایی است و احتمال می‌دهد دو اسیدپاش از کارمندان شرکت باشند که با وی اختلاف داشته‌اند.وی در ادامه گفت که وقتی اسیدپاش‌ها را با ظرف پر از مایع دیده است سریع شیشه را بالا کشیده و مسیر خود را تغییر داده به‌گونه‌ای که اسید روی بدنه خودرویش پاشیده شده است.


با این سرنخ‌ها، کارآگاهان بلافاصله دو کارمند انتقامجوی شرکت را تحت تعقیب قرار دادند و هر دو را بازداشت کردند.این دو مرد که سعی در انحراف مسیر تحقیقات داشتند وقتی دلایلی مبنی بر اسیدپاش بودن آنها فاش شد چاره‌ای جز اعتراف ندیدند و پذیرفتند به‌خاطر اختلاف کاری با مدیر اجرایی شرکت که همان دختر جوان بود کینه به دل گرفته و هر دو تصمیم داشتند با اسیدپاشی به این دختر وی را خانه‌نشین کنند و در شرکت نفس راحتی بکشند. بنابر این گزارش، این دو اسیدپاش با دستور بازپرس جنایی تهران روانه بازداشتگاه شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

اخبار  حوادث - روزنامه ایران


ویدیو مرتبط :
‫مدیر اجرایی شرکت ها‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر ارشد اجرایی شرکت نفتی توتال رشوه به ایران را تکذیب کرد



رشوه به ایران,رشوه توتال به ایران,تکذیب رشوه توتال به ایران

مدیر ارشد اجرایی شرکت نفتی توتال رشوه به ایران را تکذیب کرد

مدیر ارشد اجرایی شرکت نفتی توتال هرگونه پرداخت رشوه برای دریافت مجوزهای گازی از ایران توسط این شرکت را تکذیب کرد.

به گزارش  فارس به نقل از بلومبرگ، کریستوف مارگری مدیر ارشد اجرایی شرکت نفتی توتال که احتمالا در فرانسه در ارتباط با رشوه در قراردادهای ایران مورد محاکمه قرار خواهد گرفت، هرگونه پرداخت رشوه برای دریافت مجوزهای گازی از ایران توسط توتال را تکذیب کرد.

مارگری با توضیح اینکه آنچه ما انجام دادیم، بر اساس قوانین فرانسه غیرقانونی نبوده است، تاکید کرد: ما به مقامات ایرانی رشوه نداده‌ایم و قراردادهایمان نیز غیرقانونی نبوده است.

دادستان پاریس هفته گذشته، شرکت توتال و مدیر ارشد اجرایی آن به همراه 2 فرد دیگر را برای دست داشتن در فساد به دادگاه معرفی کرد و خواستار محاکمه آنها شد.

پس از بازرسی‌های لازم برگزاری یا عدم برگزاری این محاکمه مشخص خواهد شد.

گفته می‌شود، شرکت توتال هفته گذشته بر سر پرداخت 398 میلیون دلار به آمریکا با واشنگتن توافق کرده است.

آمریکا مدعی شده بود که این شرکت برای انعقاد قراردادهای نفت و گازی با ایران در نیمه دهه 1990 به یک مقام ایرانی رشوه داده است.

اما توتال از ارائه هرگونه نظری در مورد این توافق خودداری کرده است و مارگری روز گذشته در نخستین اظهارنظر عمومی خود از هفته گذشته تاکنون گفت: آنچه ما انجام دادیم، قانونی بود. هیچ کمیسیون و بازپرداختی در کار نبوده است.

توتال، سومین شرکت بزرگ نفتی اروپا، هفته گذشته در دادگاه فدرال ویرجینیا آمریکا به 3 مورد نقض قانون فساد خارجی متهم شد./فارس