اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تلاش ریش سفیدان بلوچ برای رهایی مرزبانان


سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و وزارت خارجه پیگیری‌های خود را برای آزادی مرزبانان ایرانی انجام می‌دهند، گفت: مسئولان محلی، بزرگان و ریش‌سفیدان محل نیز تمام تلاش خود را معطوف این قضیه کرده‌اند.

خبرگزاری مهر: حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته برای آزادی مرزبانان ایرانی گروگان گرفته شده توسط گروهک تروریستی جیش العدل، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و وزارت خارجه و همچنین تمام دستگاه‌های ذیربط، پیگیری‌های خود را برای آزادی این عزیزان انجام می‌دهند.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه  برای آزادی مرزبانان، زمان مشخصی را اعلام نمی‌کنیم، تصریح کرد: مسئولان محلی، بزرگان و ریش‌سفیدان محل نیز تمام تلاش خود را معطوف این قضیه کرده‌اند.

قائم مقام وزیر کشور، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش‌های صورت‌گرفته، به زودی شاهد آزادی مرزبانان باشیم.


ویدیو مرتبط :
لواط ریش سفیدان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش ریش سفیدان برای آزادی سربازان وطن


سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه برای آزادی مرزبانان، زمان مشخصی را اعلام نمی‌کنیم، تصریح کرد: مسئولان محلی، بزرگان و ریش‌سفیدان محل نیز تمام تلاش خود را معطوف این قضیه کرده‌اند.

خبرگزاری مهر: حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور درباره آخرین اقدامات صورت گرفته برای آزادی مرزبانان ایرانی گروگان گرفته شده توسط گروهک تروریستی جیش العدل، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و وزارت خارجه و همچنین تمام دستگاه‌های ذیربط، پیگیری‌های خود را برای آزادی این عزیزان انجام می‌دهند.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه  برای آزادی مرزبانان، زمان مشخصی را اعلام نمی‌کنیم، تصریح کرد: مسئولان محلی، بزرگان و ریش‌سفیدان محل نیز تمام تلاش خود را معطوف این قضیه کرده‌اند.

قائم مقام وزیر کشور، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش‌های صورت‌گرفته، به زودی شاهد آزادی مرزبانان باشیم.

گروهک تروریستی جیش العدل 17 بهمن ماه 5 نفر از مرزبانان ایران را به گروگان گرفت و سوم فروردین ماه در بیانیه‌ای در وبلاگ خود مدعی شد جمشید دانایی فر یکی از مرزبانان گروگان گرفته شده را به شهادت رسانده است. این گروه 10 روز برای برآورده شدن خواسته‌های خود مبنی بر آزادی برخی تروریست‌ها، به مسئولان مهلت داد و مدعی شد در غیر این صورت یکی دیگر از گروگان‌ها را به شهادت خواهد رساند.

این خبر درحالی است که علی عبداللهی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفته است: این خبر را نه تائید و نه تکذیب می کنیم و منتظر موضع رسمی دولت پاکستان هستیم.

از طرفی نیز وزارت خارجه پاکستان هر گونه حضور مرزبانان ربوده شده ایرانی در خاک این کشور را رد کرد و گفت: کشورمان (پاکستان) در موضعی نیست که درباره مرزبانان ربوده شده بتواند توجیه یا عذرخواهی به ایران ارایه کند و همچنین تمایلی ندارد تهران علیه پاکستان تعدی انجام دهد.

پس از اقدام گروهک های تروریستی و وابسته به دشمنان ملت ایران در شهادت 14 تن از مرزبانان کشور و نیز ربایش 5 تن دیگر از نیروهای مرزبانی، با توجه به تصمیم گیری ها و هماهنگی های به عمل آمده به منظور تداوم اقدامات مؤثر در مقابله با تهدیدات مرزی ناشی از برخی تلاش ها و فعالیت های گروهک های تروریستی و اشرار مسلح در نوار مرزی استان سیستان و بلوچستان، مأموریت تأمین امنیت مرزی 300 کیلومتر از منطقه سراوان به قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه واگذار شد.