اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تلاش رئال مادرید برای جذب اتوئو


با توجه به اینکه باشگاه آنژی ماخاچ کالا برای پرداخت دستمزد ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی این تیم به مشکل برخورده است این بازیکن در مهلت نقل و انتقالات ظاهرا به رئال مادرید پیشنهاد شده است.

خبرگزاری مهر: با توجه به اینکه باشگاه آنژی ماخاچ کالا برای پرداخت دستمزد ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی این تیم به مشکل برخورده است این بازیکن در مهلت نقل و انتقالات ظاهرا به رئال مادرید پیشنهاد شده است.

 مهاجم پیشین بارسلونا که سابقه بازی در رئال مادرید را دارد هم اکنون با دستمزد سالانه 20 میلیون یورو یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان است.

ظاهرا آنژی دیگر توان پرداخت چنین دستمزدی به اتوئو ندارد و مدیربرنامه های این بازیکن به دنبال تیم جدیدی برای اوست.

ژوزه مورینیو که در اینتر با اتوئو کار کرده است به نظر مشتری اصلی این بازیکن است و می خواهد او را به چلسی ببرد اما روزنامه اسپانیایی اسپورت روز گذشته در گزارشی اعلام کرد رئال مادرید نیز برای جذب اتوئو دست به کار شده و پیشنهادی برای به خدمت گرفتن او ارائه کرده است.


ویدیو مرتبط :
تلاش چند هوادار رئال مادرید برای لگد زدن به ماشین بیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش دوباره رئال مادرید برای جذب دخیا


روزنامه های انگلیسی از تلاش دوباره رئال مادرید برای جذب سنگربان تیم منچستر یونایتد خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان: باشگاه رئال مادرید که در تابستان 2015 در آخرین ساعات در جذب داوید دخیا ناکام ماند، هنوز از خرید او نا امید نشده و بار دیگر قصد دارد شانس خود را برای استخدام این دروازه بان اسپانیایی بیازماید.

رئال مادرید گفته است در فصل نقل و انتقالات ژانویه به دنبال دخیا نیست، اما در مورد تابستان چیزی اعلام نکرده است.

در این حال روزنامه استار گزارش داد که رئال مادرید پیشنهادی 40 میلیون پوندی برای دخیا آماده کرده که در فصل تابستان ارائه خواهد کرد.

دخیا پس از آن که تابستان گذشته نتوانست به رئال بپیوندد، در ماه سپتامبر قرارداد جدیدی با منچستریونایتد، امضا کرد که در آن مبلغ بند آزادی او 36 میلیون پوند ثبت شده است، رئال مادرید مایل است برای خرید دخیا این مبلغ را بپردازد.