اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تلاش دادکان برای استعفای آقای خنده


رییس اسبق فدراسیون فوتبال مدعی است اگر کفاشیان استعفا کند، فوتبال ایران تعلیق نخواهد شد.

تماشا: رییس اسبق فدراسیون فوتبال مدعی است اگر کفاشیان استعفا کند، فوتبال ایران تعلیق نخواهد شد. گفته می شود دادکان حتی پذیرفته که پنج سال پیش هم استعفای او می توانست فوتبال را از تعلیق نجات دهد. کاری که هیچ گاه زیر بارش نرفت.

پس از بحث های دوشنبه شب برنامه 90 درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران در صورت برکناری یا استعفای اجباری علی کفاشیان، گفته می شود محمد دادکان با این برنامه تماس گرفته تا روی خط بیاید و درباره احتمال تعلیق و چگونگی جلوگیری از آن صحبت کند.

با وجود تماس دادکان، عادل فردوسی پور روی خط برنامه با او ارتباط برقرار نکرد، با این توجیه که زمان کافی برای پرداختن مجدد به این بحث را ندارد. براساس شنیده ها، دادکان تلفنی برای عوامل برنامه توضیح داده که از قول او نقل کنند در صورت استعفای کفاشیان هیچ تعلیقی شامل فوتبال ایران نمی شود. نزدیک به پنج سال پیش، فدراسیون فوتبال ایران در شرایطی تعلیق شد که دادکان حاضر نشده به مقامات فیفا اطمینان دهد که کنار رفتنش از ریاست فدراسیون، استعفا بوده و نه برکناری. پس از تعلیق فوتبال ایران، دادکان به گونه ای رفتار کرد که مقصر به نظر نرسد.

پنج سال پس از آن ماجرا، حالا او ظاهرا مدعی شده که اگر استعفا می کرده، فوتبال ایران تعلیق نمی شده است؛ ادعایی که البته در صحت آن تردید است، زیرا آن روزها فیفا بیش از هر چیزی، به اساسنامه فدراسیون ایران ایراد گرفته بود گفته می شود دادکان در آخرین نامه ای که پیش از جام جهانی به فیفا نوشته بود، به مقامات فیفا قول داده بود که بعد از جام جهانی اساسنامه را اصلاح خواهد کرد، اما از آنجا که می دانست دولت احتمالا با این اصلاحات مخالفت خواهد کرد، در محافل داخلی اعلام کرد که بعد از جام جهانی استعفا خواهد کرد.

در جام جهانی 2006، هنوز سوت پایان بازی ایران با آنگولا به صدا درنیامده بود که سازمان تربیت بدنی اعلام کرد محمد دادکان از کار برکنار شده است. تصمیم عجیب رییس سازمان تربیت بدنی با واکنش فیفا رو به رو شد و در نهایت پس از کشمکش فراوان و بی توجهی مسوولان وقت سازمان تربیت بدنی، فوتبال ایران با تعلیق رو به رو شد؛ تعلیقی که حدود 15 ماه فوتبال ایران را به خاطر انتقال از اساسنامه قدیم به اساسنامه جدید، گذراندن اوضاع تیم ملی بدون سرمربی و از دست دادن زمان زیادی برای انتخاب رییس جدید، تلف کرد.

با این اظهارات دادکان، رییس سابق فدراسیون فوتبال رسما پذیرفته در صورتی که استعفای خود را اعلام می کرد فوتبال ایران دچار تعلیق نمی شد. این اعتراف در شرایطی است که تصویری که پیش از این از دادکان در اذهان عمومی شکل گرفته بود، مدیری بود که به گفته خودش حاضر بود برای موفقیت فوتبال از همه ملاحظات شخصی اش بگذرد.


ویدیو مرتبط :
استعفای شکوری؟! من همچنان در حال کمک به شما هستم و اطلاعی از استعفای او ندارم. آیا میتوانم در مورد چیز دیگری به

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جوکهای خنده دار < آقای خنده >




 


جکهای خنده دار < آقای خنده >

 

بیمار گفت:دکتر(< آقای خنده >)!اینقدر گوشم سنگین شده که صدای سرفه خودم رو هم نمی شنوم.
دکتر(< آقای خنده >) گفت: خب بلندتر سرفه کن!

 

**********************

از < آقای خنده > میپرسن: میگذاری پسرت بره دانشگاه؟ < آقای خنده > میگه: آره، به شرطی که به درسش لطمه نزنه!!!

************************

به < آقای خنده > میگن باباتو بیشتر دوست داری یا مامانتو؟ میگه مامانتو!

 

مطالب خنده دار


< آقای خنده > خودشو دار میزنه. پزشکی قانونی اعلام می کنه : دلیل مرگ : ضربه ی مغزی. می رن تحقیق می کنن می بینن با کش خودشو دار زده !

 

**************************

< آقای خنده > بعد از سی سال کچل بودن میره مو میکاره دو روز بعدش توی قرعه کشی بانک حج واجب برنده میشه

*************************

یه روز < آقای خنده > میره مغازه لوازم خونگی چشش میافته به فلاسک میپرسه آقا اون چیه؟ مغازه دار میگه اون فلاسکه میپرسه کارش چیه میگه هر چیز سردی رو بزاری تو ش سرد نگه میداره هر چیز گرم هم بذاری توش گرم نگه میداره مرده خوشحال میشه و یکی میخره فردا که میره اداره باخودش میبره رییسش وقتی فلاسکو میبینه میگه ببینم چی تو اون فلاسکت داری؟ میگه اقای رییس 2 تا الاسکا دارم با 3 تا فنجون قهوه!

 

مطالب خنده دار

 

< آقای خنده > نمیتوانند با 110 تماس بگیرند .چون کلید 11 رو روی تلفن پیدا نمیکنند!

 

**********************

 

< آقای خنده > بالای پل هوایی ایستاده بوده میگه: حالا ما خر، ما نفهم ، ما بی شعور ... اینجا اصلأ آب ردمیشه که پل زدن؟!

 

********************


به < آقای خنده > میگن چرا سی دیت انقدر خش داره میگه:آخه زیر قسمتهای مهمش خط کشیدم !

 

جکهای خنده دار < آقای خنده >

 

به < آقای خنده > میگند اگه دنیارو بهت بدند چه کار میکنی میگه میفروشم میرم خارج !

 

************************

 

جاسم (بنده خدا خسیس) به بچه اش میگه: اگه همه نمره هات بیست بشه می برمت پارک تا بستنی خوردن بچه های دیگرو ببینی!

 

************************

< آقای خنده > به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ < آقای خنده > می گه : آره ، تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما !

 

مطالب خنده دار

 

< آقای خنده > و دوستش به تاکسی میگن: آقا 3 نفر تا تجریش چقدر میگیری؟ راننده میگه: شما که 2 نفر هستید ! < آقای خنده > میگه: مگه خودت نمیخوای بیای !

 

************************

< آقای خنده > رفته بوده تئاتر، دوستش ازش می پرسه: چطور بود؟
< آقای خنده > میگه: خوب بود، ولی آخرش رو نفهمیدم چی شد. قست اول که تموم شد یک پلاکارد نشون دادن که نوشته بود: "پرده دوم، دو سال بعد"
من دیگه حوصله نداشتم دو سال صبر کنم اومدم بیرون!

 

************************

تو شهر < آقای خنده > اینا برای اولین بار چرخ فلک نصب می کنن. < آقای خنده > به شهرداری زنگ می زنه می گه دستتون درد نکنه، از وقتی پنکه بزرگه رو نصب کردین هوا خیلی خنک شده!

 

مطالب خنده دار