اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تلاش برای اسیدپاشی به صورت دختر تهرانی


عاملان اسیدپاشی نافرجام به یک دختر تهرانی دو آشنا بودند که نقشه انتقامجویانه‌ای کشیده بودند.

روزنامه ایران: عاملان اسیدپاشی نافرجام به یک دختر تهرانی دو آشنا بودند که نقشه انتقامجویانه‌ای کشیده بودند.

این اسیدپاشی ساعت 5 عصر روز دوشنبه در بلوار مرزداران تهران رخ داد که با تیزهوشی دختر جوان دو اسیدپاش موتورسوار تنها توانستند خودروی وی را هدف قرار دهند.

وقتی ماجرای این اسیدپاشی به پلیس 110 تهران مخابره شد مأموران بلافاصله واردعمل شدند و تیمی از اداره 16 پلیس آگاهی تهران دست به کار شد تا پرده از جزئیات این توطئه نافرجام بردارند.

در تحقیقات میدانی و بررسی صحنه جرم مشخص شد که دو موتورسوار با نزدیک شدن به خودروی مدیر اجرایی یک شرکت اقدام به اسیدپاشی کرده‌اند که دختر جوان بلافاصله شیشه خودرو را بالا کشیده و صدمه آنچنانی ندیده است.

این دختر که وحشت کرده بود در تحقیقات پلیسی گفت که در یک شرکت مدیر اجرایی است و احتمال می‌دهد دو اسیدپاش از کارمندان شرکت باشند که با وی اختلاف داشته‌اند.وی در ادامه گفت که وقتی اسیدپاش‌ها را با ظرف پر از مایع دیده است سریع شیشه را بالا کشیده و مسیر خود را تغییر داده به‌گونه‌ای که اسید روی بدنه خودرویش پاشیده شده است.

با این سرنخ‌ها، کارآگاهان بلافاصله دو کارمند انتقامجوی شرکت را تحت تعقیب قرار دادند و هر دو را بازداشت کردند.

این دو مرد که سعی در انحراف مسیر تحقیقات داشتند وقتی دلایلی مبنی بر اسیدپاش بودن آنها فاش شد چاره‌ای جز اعتراف ندیدند و پذیرفتند به‌خاطر اختلاف کاری با مدیر اجرایی شرکت که همان دختر جوان بود کینه به دل گرفته و هر دو تصمیم داشتند با اسیدپاشی به این دختر وی را خانه‌نشین کنند و در شرکت نفس راحتی بکشند.

بنابر این گزارش، این دو اسیدپاش با دستور بازپرس جنایی تهران روانه بازداشتگاه شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
اسیدپاشی روی دختر دانشجو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسیدپاشی به صورت دختر در شب خواستگاری



 

 

 

اسیدپاشی به صورت دختر در شب خواستگاری

 

خواستگار كینه جو كه به اتفاق خانواده اش برای خواستگاری از دختر ۲۳ ساله به خانه آنها رفته بود، پس از شنیدن پاسخ منفی، در همان مراسم خواستگاری به صورت دختر جوان اسید پاشید.

به گزارش «جام جم»، ساعت ۲۳ روز ۱۱ مهر امسال ماموران كلانتری ۱۶۰ خزانه اطلاع یافتند دختر ۲۳ ساله ای از سوی خواستگارش در خانه شان با اسید مورد حمله قرار گرفته است. با حضور ماموران در محل حادثه و تحقیق از والدین دختر جوان، آنها عنوان كردند، خواستگار دخترمان پس از شنیدن پاسخ منفی، ظرف اسیدی را كه زیر لباسش پنهان كرده بود، بیرون آورد و به صورت دخترمان پاشید و متواری شد. به دنبال این شكایت، پرونده با دستور بازپرس شعبه ۱۶ دادسرای بعثت به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران ارسال شد.

دختر جوان كه در پی اسیدپاشی خواستگار كینه جو از ناحیه صورت، لب ها و قفسه سینه و گردن بشدت دچار سوختگی شده است، به ماموران گفت: فردی به نام احمدرضا (۴۰ ساله) كه بارها پاسخ منفی من و خانواده ام را برای ازدواج شنیده بود، بار دیگر به اتفاق خواهر و مادرش به خانه مان آمد و چون بیكار بود و سابقه اعتیاد به مواد مخدر داشت و به لحاظ خانوادگی هیچ تناسبی با هم نداشتیم، باز هم به وی پاسخ منفی دادم كه با اسید به من حمله ور شد.

در پی این اظهارات، تحقیق برای دستگیری متهم فراری آغاز و معلوم شد خواستگار كینه جو پس از اقدام تبهكارانه مدام مخفیگاهش را تغییر داده و حتی مدتی در خارج از تهران مخفی شده است.

با جمع بندی این اطلاعات، سرانجام آخرین مخفیگاه متهم كه خانه خواهرش در منطقه خزانه بود، شناسایی شد و ماموران با دستور قضایی، روز گذشته پس از حدود ۳ ماه فرار، او را ساعت ۶ بامداد در خواب دستگیر كردند.

متهم با انتقال به اداره ۱۶ پلیس آگاهی، به اسیدپاشی به صورت دختر جوان اعتراف كرد.

متهم گفت: مدتی در همسایگی دختری كه خواستگارش بودم، زندگی می كردیم. از ۵ سال پیش به او علاقه مند شدم. وقتی اعتیادم را ۲ سال پیش ترك كردم، می خواستم به هر طریق ممكن او را وادار به ازدواج با خود كنم.

در پی این اعترافات، دختر زخمی نیز با حضور در پلیس آگاهی و مواجهه حضوری گفت: از ابتدا هیچ علاقه ای به این فرد شرور نداشتم، زیرا او ۱۷ سال از من بزرگ تر بود و همیشه در كوچه و خیابان پرسه می زد.

وی اضافه كرد: خانواده ام نیز راضی به این ازدواج نبودند و بارها به بستگان متهم پاسخ منفی داده بودند، اما او عنوان كرده بود برای بار آخر دوست دارد خود در مراسم خواستگاری پاسخ منفی را بشنود كه در این مراسم یك باره مرا با اسید مورد حمله قرار داد.

با ثبت اظهارت دختر جوان و متهم اسیدپاش، دستور قضایی در این باره صادر شد.... /جام جم آنلاین