اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تقویـم آزمـون‌های سـال 92 سازمـان سنـجش/کنکور سراسری،ارشد،دکتری



تقویـم آزمـون‌های سـال 92 سازمـان سنـجش

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت‌نام كنكور 92 در 16 آذر ماه خبر داد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دكتر حسین توكلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به زمان ثبت‌نام كنكور سراسری 92 در روز پنجشنبه 16 آذر ماه، گفت: آزمون سراسری 92 تیر ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینكه ثبت‌نام آزمون دكتری نیز 7 تا 12 آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود، اظهاركرد: آزمون این دوره 18 اسفندماه برگزار می‌شود.

وی تصریح كرد:‌ دفترچه راهنمای شركت در آزمون دكتری نیز از روز چهارشنبه 24 آبان بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت و اطلاعیه این سازمان در خصوص شرایط و ضوابط و نحوه ثبت‌نام از داوطلبان در نشریه پیك سنجش روز دوشنبه 29 آبان منتشر و همزمان نیز بر روی سایت سازمان قرار داده می‌شود.

توكلی با اشاره به مهلت ثبت‌نام آزمون كارشناسی ارشد از نهم تا 16 آبان ماه، گفت: آزمون كارشناسی ارشد 92 در طی روزهای 18 تا 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مشاوره کنکور ارشد و دکتری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان انتشار نتایج نهایی کنکور سراسری، ارشد و دکتری اعلام شد



نتایج نهایی کنکور سراسری، ارشد و دکتری

زمان انتشار نتایج نهایی کنکور سراسری، ارشد و دکتری اعلام شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان انتشار نتایج نهایی کنکورهای سراسری 92، کنکور کارشناسی ارشد و کنکور نیمه متمرکز دکتری 92 را اعلام کرد.

به گزارش مهر، دکتر ابراهیم خدایی درباره اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری 92 گفت: نتایج این کنکور در روز 21 شهریورماه منتشر می شود.

وی اظهار داشت: همچنین نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 92 تا اواخر این هفته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org قرار می گیرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اواخر هفته بعد از آن یعنی تقریبا تا 15 شهریور ماه نیز نتایج نهایی کنکور دکتری نیمه متمرکز به اطلاع داوطبان خواهد رسید./مهر