اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تقسیم دولت روحانی به 14 دوره 100 روزه


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سؤال خبرنگار که پرسید آیا تعیین 14 دوره 100 روزه در حوزه وزارت ارتباطات است یا برنامه دولت؟ گفت: ما در وزارت ارتباطات این برنامه را داریم و تا آنجا که می‌دانم وزارتخانه‌های دیگر نیز این برنامه را در دستورکار دارند.

خبرگزاری فارس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در هنگام تشریح وضعیت برنامه‌های وزارت ارتباطات در پایان دوره 100 روزه گفت: در صدد هستیم تا پایان چهار سال، 14 دوره 100 روزه داشته باشیم و برنامه‌ها را طبق این دوره‌ها عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: گزارش عملکرد وزارت ارتباطات در این دوره‌های 100 روزه به مردم ارائه می‌شود.

محمود واعظی در پاسخ به سؤال خبرنگار که پرسید آیا تعیین 14 دوره 100 روزه در حوزه وزارت ارتباطات است یا برنامه دولت؟ گفت: ما در وزارت ارتباطات این برنامه را داریم و تا آنجا که می‌دانم وزارتخانه‌های دیگر نیز این برنامه را در دستورکار دارند.

در این رابطه، یک منبع آگاه در پاسخ به پیگیری خبرنگار گفت: برنامه 14 دوره 100 روزه را آقای نهاوندیان به دستگاه‌ها اعلام کرده‌اند و برنامه دولت است.


ویدیو مرتبط :
وعده 100 روزه دکتر روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نهاوندیان اعلام کرد: جزئیات برنامه 100 روزه اقتصادی دولت روحانی/ پایان دوران رکود تورمی در فاز نخست



رکود تورمی اقتصاد ایران , پایان دوران رکود تورمی در فاز نخست

نهاوندیان اعلام کرد: جزئیات برنامه 100 روزه اقتصادی دولت روحانی/ پایان دوران رکود تورمی در فاز نخست

رئیس دفتر رئیس جمهور با تشریح جزئیات برنامه 100 روزه اقتصادی دولت و تلاش برای افزایش حضور بخش مردمی در اقتصاد ایران گفت: اولویت اول این برنامه خروج از رکود تورمی خواهد بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تشریح جزئیات برنامه 100 روزه اقتصادی دولت و تلاش برای افزایش حضور بخش مردمی در اقتصاد ایران گفت: اولویت اول این برنامه خروج از رکود تورمی خواهد بود.

محمد نهاوندیان  با تشریح جزئیات برنامه 100 روزه اقتصادی دولت تدبیر و امید گفت: با توجه به شور و نشاطی که از سوی مردم و فعالان بخش خصوصی برای حضور در بخشهای مختلف اقتصاد ایران وجود دارد، دولت تدبیر و امید سرفصل اصلی برنامه 100 روزه اقتصادی خود را حضور حداکثری مردم در اقتصاد ایران و فراهم سازی زمینه این حضور قرار داده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: در عین حال، خروج از رکود تورمی نیز از جمله سرفصل‌های اصلی برنامه 100 روزه اقتصادی دولت تدبیر و  امید است.

وی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت اقتصاد ایران بیش از هر چیز نیاز به آرامش دارد و باید مواظب بود تا این آرامش قابلیت تصمیم گیری در بنگاه ها را مستمر کند و به نوعی از اقدامات التهاب آمیز جلوگیری به عمل آید.

وی تصریح کرد: لازمه تحقق عدالت اعتدال و لازمه اعتدال علم است که برای رسیدن به اعتدال اقتصادی باید تکیه بر مردم و اجرای صحیح اصل  قانون اساسی و بازار رقابتی را در نظر داشت.

به گفته نهاوندیان، به طور قطع بخش خصوصی در دولت تدبیر و امید جایگاه اصلی را خواهد داشت و تلاش خواهد شد تا از حضور دولت در فضایی که بخش خصوصی می تواند نقش آفرین باشد، جلوگیری شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور  خاطرنشان کرد: در برنامه 100 روزه اقتصادی دولت تمام شرایط به نحوی چیده شده است تا در گام اول رکود تورمی از اقتصاد ایران رخت بر بندد..../خبرگزاری مهر